raskaana ja vatsatauti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
täällä vaan huolettaa kun tuo mies oli rajussa vatsataudissa ja ripulissa sekä kuumeessa että jos tarttuu minuun niin kuinka vaarallista mahtaa olla.. nyt viikoilla 37. Onko muilla ollut kokemuksia vatsataudeista raskaana?
mulle sanottu että saattaa sairaalakeikka tulla jos nestehukka yllättää..
pelottaa jo valmiiksi :(

Itse olin kolmen päivän vatsataudissa vähän päälle 20 raskausviikon, eikä mulle ainakaan tullut mitään ongelmia siitä. Tosin sinä olet jo loppusuoralla, joten voi tietysti olla eri asia. Joskus olen kuullut, että ripuli saattas käynnistää synnytyksen, mutta ei noita juttuja kai voi mitenkään etukäteen tietää. Toivottavasti et kuitenkaan sairastu itse!

kaamea vatsaoksennustauti viikolla 39..

aiheutti kivoja suppareita...mut muuten ihan normi tauti.
Eihän se varsinkaan raskaana kiva ole.

Tyttö syntyi sitten viikolla 40+1 :)

mä olin ykätaudissa ilman,että tiesin vielä raskaudestani..join vaan sitä mitä pystyin, mutta en kyllä syönyt yhtikäs mitään..ja neiti syntyi n. 4kg..

..eli, JOS tulet kipeäksi, niin älä juo ns. raakaa vettä vaan keitettyä..Siitä on sillon tuhoutunut pöpöt, jotka entisestään ärsyttäisi mahaa..ja toinen mitä on vaikea syödä, olisi kaurapuuro..Se tekee vatsaan sellasen limakerroksen ja suojaa vatsalaukkua + antaa vauvalle ravintoa.

Yhteistyössä