Raskaana ja seksi "pelottaa"

  • Viestiketjun aloittaja outoko??
  • Ensimmäinen viesti
outoko??
Ei ole provo, vaikka joku vois niin luullakin... Nolo ongelma tämäkin. :/
Oon siis raskaana 28. viikolla, eikä meillä ole seksiä harrastettu moneen kuukauteen. Pelottaa että sattuu, ja mieli kyllä tekisi.
Mitään isompia ongelmia ei ole raskauden aikana ollu. Jonkun verran kivuttomia supisteluja ja liitoskipuja sekä pientä kolotusta alapäässä, sen verran kumminkin etten ole uskaltanu yrittää. Koko alapää tuntuu niin "omituiselta" ettei meinaa omakseen tunnistaa...
Heittäkää joku mulle rohkeutta, eihän tässä nyt mitään järjellistä syytä selibaattiin ole!
 
kun tulin raskaaksi..Meillä minä olen seksuaalisempi,kuin tuo mun mies..joten sitä ei kauheesti tuntunut haittaavan..
Mulla oli kanssa ihme tunne,että mun kroppani sisällä on meidän vauva..eikä sinne kaluja työnnellä..En oikeasti voinut kuvitella seksiä raskauden puolessavälissä..
Ei siitä mitään mörköä tullut..Sit vaan oltiin ja helpotin miehen oloa muilla keinoilla..
 
koita kestää
No meillä loppui seksi yhdyntöjen osalta joskus noihin aikoihin eli 38 viikon tienoilla. Mulla on ainakin alapää niin turvonnut, että ei tunnu enää hyvältä. Lisäksi keskittymistä häiritsee mahassa pyöriskelevä vauva :)

Mutta uskon että ehkä meilläkin vielä joskus sitten..
 
rv38
Seksi ei tosiaan ole vaarallista raskauden aikana :)
Ja kun kerran rohkaisua kaipaat: Yleensä paikat on paljon herkempinä raskauden aikana ja se tekee rakastelusta entistäkin parempaa ja seksin aikana erittyvät luonnolliset endorfiinit vähentää liitoskipuja (itse nukun tosi hyvin seksin jälkeen, ilman olen tosi kipee)..mutta jos nyt on ollut kuukausia jo taukoa niin suosittelen että pidät liukastetta lähellä..
 
40 rv menossa
Mua kyllä himottaisi kovastikin, mutta seksiä ei ole ollut nyt reiluun kolmeen viikkon, sitä ennen oli melkein joka päivä. Syy seksittömyyteen ei ole raskaus vaan tuon ukon kakaramainen kiukuttelu. Ei nappaa yhtyä kakaramaiseen kiukkupussiin, joten hoitelen itse itseni pari kertaa viikkoon.
 
vieras
Mulla rv20+3, takana kolme keskeytynyttä keskenmenoa. Joskus rv6 puuhailtiin ja tuli pientä vuotoa, seuraavan kerran uskaltauduttiin itse yhdyntään vasta rv20+2 eli eilen!
 

Yhteistyössä