raskaana ja poskiontelontulehdus, auttaako amoxin nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amoxin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amoxin"

Vieras
Pari kuukautta ollut nenä tukossa ja nyt yltyi jo kovaksi päänsäryksi ja silmän takaa vihloo. Lääkäri vihdoin määräsi Amoxin-kuurin kun ei nenäsuihke tehonnut.
Mitenhän nopeasti tuo helpottaa? Miten antibiootti saa sen mädän tuolta pois?

[QUOTE="amoxin";25716537]Pari kuukautta ollut nenä tukossa ja nyt yltyi jo kovaksi päänsäryksi ja silmän takaa vihloo. Lääkäri vihdoin määräsi Amoxin-kuurin kun ei nenäsuihke tehonnut.
Mitenhän nopeasti tuo helpottaa? Miten antibiootti saa sen mädän tuolta pois?[/QUOTE]

Lopeta kaikki maitotuotteet ja sokeri ja syö vahvoja maitohappobakteereja jatkuvasti, sekä reilusti D- vitamiinia, niin pysyy vastustuskyky kunnossa. Sarvikuonolla voit avittaa poskionteloita tyhjenemään.

mulle ei auttanut amoxin, heti perään sain kefeksin-kuurin. sarvikuonosta ei ole mitään hyötyä jos raskaana ollessa limakallvot ovat muutenkin jo turvoksissa.. jos ei kuurit auta niin seuraavana punktointi :/ onneks mulla auttoi kumminki se kefeksin, jo ajatuskin punktoinnista hirvittää!! mulla ei kyllä edelleenkään ole niistämällä tullut yhtään mitään nenästä, limakalvot edelleenki tosi turvoksissa. tosin kuuristakaan ei ole kuin viikko aikaa että saapa nähdä..

Mulla on poskiontelontulehdukset olleet ikuinen riesa ja totta kai niitä on tullut raskausaikanakin. Amoxin oli onneton (niin tehoton).
Punktuoimista suosittelen kovin, olo lähtee välittömästi helpottumaan. Eihän se mitään maailman miellyttävintä ole mutta kun alkaa olla siinä hirvittävässä jamassa (väsynyt, tukossa, yskii keuhkot pihalle öisin) niin on se oikea taivas lopulta...
Sarvikuono on juurikin ongelma, kun vaatis aika ätkyjä nenäsumutteita samalla mutta niitähän ei raskaana ollessa voi käyttää.

[QUOTE="äiti";25716839]Lopeta kaikki maitotuotteet ja sokeri ja syö vahvoja maitohappobakteereja jatkuvasti, sekä reilusti D- vitamiinia, niin pysyy vastustuskyky kunnossa. Sarvikuonolla voit avittaa poskionteloita tyhjenemään.[/QUOTE]

Siis miksi ihmeessä pitäis lopettaa kaikki maitotuotteet? Ihan hullu neuvo, älä missään nimessä lopeta! Varsinkin kun vauva tulossa, tarvitset kalsiumia sekä itseäsi, että vauvaa varten.

Yhteistyössä