Raskaana hyvälle ystävälle, pitääkö kertoa abortista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko edes totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hävetkää:
Miten voi olla raskaana hyvälle ystävälle????Oon käsittäny että ystävien kanssa ei harrasteta seksiä...eihän tuo oo mitää ystävyyttä enää vaan ihan jotain muuta...hävetä saisitte

Niin että sellaistahan ei ikinä tapahdu, että hairahtaa kaveriin? :D Herää tähän maailmaan:D Periaatteessahan kaverin kanssa ei sekstailla, mut joskus voi käydä niin että ihastuu ja käy niin, että päätyy samaan sänkyyn. Ihan näin tietoja elävästä elämästä sulle.

Joo-o. On todella itsekästä naiselta tehdä abortti kysymättä mutta nainen on myös ainoa joka on tosiasiallisesti sitten vastuussa tästä jälkikasvusta, ei paljon kuukausittainen elari lämmitä jos itse pitää vastuu lapsesta kantaa eikä ole siihen valmis. Nainen ei ole kellekään tilivelvollinen tekemisistään jälkikasvun suhteen. Kyllä mäkin varmaan kertoisin asiasta mutta eipä siinä paljon vaikuta partnerin mielipide vaikka hän lapsen haluaisikin.

Tottakai kerrot, jos kyseessä on hyvä ystäväsi. Ystävän kanssa jaetaan asiat muutenkin, etenkin tällaiset, kun on yhdessä tuohon päädytty ja on sentään elämästä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Miten voi olla raskaana hyvälle ystävälle????Oon käsittäny että ystävien kanssa ei harrasteta seksiä...eihän tuo oo mitää ystävyyttä enää vaan ihan jotain muuta...hävetä saisitte

Niin että sellaistahan ei ikinä tapahdu, että hairahtaa kaveriin? :D Herää tähän maailmaan:D Periaatteessahan kaverin kanssa ei sekstailla, mut joskus voi käydä niin että ihastuu ja käy niin, että päätyy samaan sänkyyn. Ihan näin tietoja elävästä elämästä sulle.

ihan tässä maailmassa ollaan hereillä..niin no myönsit että ihastuu ja harrastetaan seksiä no perkele ku ei se sitten oo mitää ystävyyttä enää!!!Eli tuo otsikko on ihan perseestä!Kaveri on kaveri ja seksikumppani on seksikumppani.Ne pidetään erillään!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:

ihan tässä maailmassa ollaan hereillä..niin no myönsit että ihastuu ja harrastetaan seksiä no perkele ku ei se sitten oo mitää ystävyyttä enää!!!Eli tuo otsikko on ihan perseestä!Kaveri on kaveri ja seksikumppani on seksikumppani.Ne pidetään erillään!

No kuule höpöhöpö, ei se niin mustavalkoista ole kaikkien mittapuulla. Tuo on vain sinun subjektiivinen määritelmäsi asiasta.

Yhteistyössä