H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
juuri samaa mietin. Mun mielestä miehelläkin olis oikeus tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä menin niin kovasti paniikkiin siinä tilanteessa, että torjuin kaikki keskusteluyritykset, en tiedä miksi... Ja pelottaa se, että hän onkin kovasti aborttia vastaan tai haluaisi lapsen, koska itse en halua. Enkä hänen kanssaan.. Se olisi kamala tilanne, mitä mun vanhemmatkin sanoisivat, kun eivät tiedä koko tyypistä mitään. Hävettäisi tässä vaiheessa elämää. Monimutkainen tilanne.
En varmaan saa ikinä aikaiseksi ottaa asiaa puheeksi, kun se on päässyt nyt jotenkin niin tabuksi. Ollaan nähty tapahtuman jälkeen ihan normaalisti, niin kuin ennenkin, kavereina käyty tuopilla tai vastaavaa. MIten ihmeessä tämäkin otetaan puheeksi kesken illan..
Alkuperäinen kirjoittaja ??:no et kai sä juo raskaana ollessasi,oletko teettänyt jo abortin?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä kerro jos et pidä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no et kai sä juo raskaana ollessasi,oletko teettänyt jo abortin?
En, mutta pianhan se olisi edessä, ja liekö muutamalla tuopilla tässä tilanteessa nyt väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no et kai sä juo raskaana ollessasi,oletko teettänyt jo abortin?
En, mutta pianhan se olisi edessä, ja liekö muutamalla tuopilla tässä tilanteessa nyt väliä.
On sulla elämä! Sä oot ilmeisesti niitä naisia joille näitä ylläreitä "sattuu" tulevaisuudessakin.
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no et kai sä juo raskaana ollessasi,oletko teettänyt jo abortin?
On sulla elämä! Sä oot ilmeisesti niitä naisia joille näitä ylläreitä "sattuu" tulevaisuudessakin.
Minua nyt kiinostaa kovasti että mitä väliä sillä muutamalla tuopilla oikeasti on, jos abortin aikoo tehdä???
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no et kai sä juo raskaana ollessasi,oletko teettänyt jo abortin?
Minua nyt kiinostaa kovasti että mitä väliä sillä muutamalla tuopilla oikeasti on, jos abortin aikoo tehdä???
Miksei kannata ensin tehdä se abortti? Eikö sen hetken kykene olemaan ilman niitä tuoppejakin.
Miksi ylipäätänsä yhtään vitkutella noin selvän asian kanssa?
(joskus vaan sattuu käymään niin että se mieli muuttuu viimehetkellä ja silloin nuo tuopit voivat jäädä harmittamaan)
niin jälkeenpäin... mutta oisko halunnu tietää ennen kuin nainen teki sen abprttin?? kerrot joko nyt tai et koskaan ja kannat möykkyä sisälläsi koko loppu elämänAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja lea:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja lea:kerro siitäkin syystä että aborttin jälkeen sinä vasta tukea tarvitkin
No, jos toinen olisi aborttia vatsaan niin on todella itsekästä ensin "tappaa" tämän lapsi ja sitten vielä vaatia tukea tilanteeseen.![]()
tietty jos toinenkin on abortin kannalla niin sillon voi toki tukea toisiaan, mutta kun kerta miehellä ei ole sananvaltaa asiaan niin...
oli kummin päin vain.. ni silti miehellä on oikeus tietää!!
Minusta se vaan on todella itsekästä naiselta. Oma mies-tuttavani on vielä muutaman vuoden jälkeenkin melkoisen kettuuntunut tuolle naiselle joka kertoi abortista jälkikäteen, ei ole sen jälkeen halunnut olla tämän kanssa missään tekemisissä jne. Liekö siitä kertomisesta sitten loppupelissä oli paljon iloa tälle naisellekaan?
Mies ainakin olisi jälkeenpäin ollut paljon mielummin tietämättä koko asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
Toisaalta sitten on mukana sekin riski että mies on aborttia vastaan eikä sitten enää halua jatkaa ystävyyttä keskeytyksen jälkeen.
Itse vaan ajattelisin että jos se oma päätös on niin vahva niin sitten vaan pystyy elämään sen kanssa ilman että sitä tarvii toiselle tunnustaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä kerro jos et pidä lasta.
Näin. Jos olet jo päättänyt asian, eikä miehellä ole vaikutusvaltaa, niin miksi kertoisit? Älä ole hölmö toista kertaa!
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:niin jälkeenpäin... mutta oisko halunnu tietää ennen kuin nainen teki sen abprttin?? kerrot joko nyt tai et koskaan ja kannat möykkyä sisälläsi koko loppu elämänAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja lea:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja lea:kerro siitäkin syystä että aborttin jälkeen sinä vasta tukea tarvitkin
No, jos toinen olisi aborttia vatsaan niin on todella itsekästä ensin "tappaa" tämän lapsi ja sitten vielä vaatia tukea tilanteeseen.![]()
tietty jos toinenkin on abortin kannalla niin sillon voi toki tukea toisiaan, mutta kun kerta miehellä ei ole sananvaltaa asiaan niin...
oli kummin päin vain.. ni silti miehellä on oikeus tietää!!
Minusta se vaan on todella itsekästä naiselta. Oma mies-tuttavani on vielä muutaman vuoden jälkeenkin melkoisen kettuuntunut tuolle naiselle joka kertoi abortista jälkikäteen, ei ole sen jälkeen halunnut olla tämän kanssa missään tekemisissä jne. Liekö siitä kertomisesta sitten loppupelissä oli paljon iloa tälle naisellekaan?
Mies ainakin olisi jälkeenpäin ollut paljon mielummin tietämättä koko asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
Toisaalta sitten on mukana sekin riski että mies on aborttia vastaan eikä sitten enää halua jatkaa ystävyyttä keskeytyksen jälkeen.
Itse vaan ajattelisin että jos se oma päätös on niin vahva niin sitten vaan pystyy elämään sen kanssa ilman että sitä tarvii toiselle tunnustaa.
mä en ois ite ainakaan niin vahva eikä abortti ole mikään pikkujuttu
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
No sitten siitä puhuu jollekin ystävälle, siskolle tms jonka kanssa käy asiaa läpi. Turha siinä on miestä kiustata.
Alkuperäinen kirjoittaja mites:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
No sitten siitä puhuu jollekin ystävälle, siskolle tms jonka kanssa käy asiaa läpi. Turha siinä on miestä kiustata.
Mutta eikö myös olisi tärkeää olla rehellinen..? Jotenkin tuntuu, että olisi hyvä jutella asiasta ja tiedottaa toistakin osapuolta jos tällaista tapahtuu. Eri asia tietty, jos tietää varmasti, että mies ihan ehdottomasti haluaa lapsen, silloin en sanoisi mitään, mutta jos en tietäisi, niin haluaisin toisen osapuolen tietävän. Vaikka oma päätös olisikin varma.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas vahvistui se mielipiteeni että on hyvin harvinaista että mies ja nainen voi olla vaan kavereita. Näköjään se monesti tulee ilmi näissä kännitilanteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mites:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jemppa:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miten luulet pystyvästi jatkamaan ystävyyttä kantaessasi tuollaista salaisuutta sisälläsi?
Mutta eikö myös olisi tärkeää olla rehellinen..? Jotenkin tuntuu, että olisi hyvä jutella asiasta ja tiedottaa toistakin osapuolta jos tällaista tapahtuu. Eri asia tietty, jos tietää varmasti, että mies ihan ehdottomasti haluaa lapsen, silloin en sanoisi mitään, mutta jos en tietäisi, niin haluaisin toisen osapuolen tietävän. Vaikka oma päätös olisikin varma.
Rehellisyys ja toisen tahallinen kiusaaminen on eri juttuja. Voihan sitä rehellisyyden nimissä kertoa kaverille yhtä ja toista minkä tietää satuttavan tätä, jos siis haluaa olla ilkeä.![]()
Jos on varma että mies on abortin kannalla niin silloin toki voi kertoa, mutta
jos on mahdollista että mies kuitenkin haluaisi pitää lapsen ja itse on jo päättänyt valmiiksi abortista niin mielestäniu sen tuen voi hakea sitten muualta.
Eri asia jos se aborttipäätäs ei ole ihan varma ja silloin tietty kannattaakin puhua ja miehellä on myös mahdollisuus vaikuttaa asiaan. Vaikka sen lopullisen päätöksen tekeekin nainen.