Raskaana heti keskenmenon jälkeen?

Eli mulla tuli keskenmeno viikoilla 9+ pari viikkoa sitten. Vuoto loppui noin 10 päivää sitten. Pupuiltiin viime viikolla pariin kertaan ilman ehkäisyä ja nyt siis kaikki raskausoireet on palanneet(!). Kuukautiset normaalikierron mukaan laskettuna tulisi ensi viikolla (edellisen km:n jälkeen tuli menkat 2viikkoa vuodon loppumisesta).

Onko siis mahdollista olla jo uudestaan raskaana vai tekeekö hormoonit vaan kepposiaan??

Kuinka kauan kannattaa odottaa kuukautisia ennenkuin tekee raskaustestin, niin ettei se näytä väärää positiivista? Mitään verikoetta/raskaustestiä ei ole tehty 19.2 jälkeen eli hormoonimääristä ei tietoa.
 
Millama: Oli yhdessä vaiheessa haamu testissä, mutta se ei koskaan vahvistunut. Oireita riitti vielä tän kierron alussa, mutta nyt onneksi hellittäneet. Eli joko olivat keskenmenoon liittyviä oireita tai sitten ihan menkkaoireita, joita mulla ei tosin koskaan aikaisemmin oo ollut.
 
Mulla oli kans vielä 5 vkoa keskeytyneestä keskenmenosta ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä positiivinen testi ilman että olin raskaana. Ja mulla meni ihan ihmeellisesti niin, että välillä testi haaleni, oli haamuja ja puhtaita negoja, ja sitten yhtäkkiä taas ihan selkeää plussa pari testiä. Ja raskaana en siis ollut, joten kyse tais olla testien herkkyyseroista.

Onneksi tuli hankittua tukkupakkaus noita testejä, niitä kun kului jokuinen seuraillessa tilannetta km:n jälkeen :/ Ekojen menkkojen jälkeen sitten vasta tuli ihan "lopullinen" nega.
 

Yhteistyössä