Raskaana? First signal -testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vviih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vviih

Vieras
Elikkä tänään kp 26/30-31 ja dpo 10, ja tein tuon herkäksi arvioidun first signal early detection one step ultra -raskaustestin aamuvirtsasta. Raskaus olisi toivottu ja tässä kuussa saatiin todella hyvät talletukset tehtyä. Tein testin näin aikasin, sillä tänään illalla olisi tarkoitus viettää hyvän ystäväni 25v syntymäpäiviä baarissa...
Nyt kuitenkin hämmentää, sillä testiin tuli ihan testiajan loppupuolella haamu.
Nyt nettiä tutkiessani olen kuitenkin lukenut kyseisestä testistä melko negatiivista palautetta, joten lienenköhän raskaana ja uskaltanenko tänään nauttia alkoholia? :o

Jos se oli semmoinen violetti kasettimallinen niin ei kannata luottaa, mulla antanu JOKA KERTA testiajan jälkeen haalean viivan ja en ole ollut kyllä raskaana.

Toista testiä vaan kehiin.

• Tykkää
Reactions: Lokki
Samainen testi, ja samaa olen lukenut... kuitenkin ohjeen mukaan 3mkn tulisi odottaa ja sitten jos vielä nega niin 1min, ja haamu tuli siinä neljän minuutin kohdalla. 10 minuutin jälkeen ei saisi enää lukea.
Mikäs muu testi voisi havaita jo näin aikaisin raskauden? Ei välttämättä mikään, kun hormonintuotanto on niin yksilöllistä :/ lisäksi kun pitäisi ennen iltaa testailla niin ei tuota aamuvirtsaakaan enää voi hyödyntää

Ja unohtui mainita että "raskausoireita" on ollut oletetun kiinnittymisen aikaan pari päivää alavatsan tosi laimea ajoittainen nippailu ja nyt on neljä päivää ollut tosi kipeät rinnat, kun yleensä kipeytyy vasta juuri ennen menkkoja...

No haeppas nyt apteekista vaikka se digitaalinäytöllinen testi ja tee se, ei tarvitse olla aamuvirtsasta ja on tarkka. Väärää positiivista kun on aika hankala saada, vaikka testi olis kuinka surkea. En itse ainakaan rupeais juomaan, jos vielä noin hankalaa tulla raskaaksi ja epäilys siitä on ilmassa, ennen kuin olisin asian varmistanut.

Toi testi on yks epäluotettavimmista mitä on, mä olen sillä saanut aina vääriä odotusten vastaisia tuloksia. Clearbluen digitaalinen on varmempi, se jossa on vielä viikkonäyttö.

Ihan Apteekin oma-raskaustesti on luotettava. Mulla noi cb:n digitaaliset ei oo toiminut, vaikka muut on plussaa näyttäneet.

Alkoholia en missään tapauksessa tänään nauttisi.

Samaa kuin muut. Epäluotettava testi. Tai siis kaksi kertaa sillä testannut, ensimmäisellä kerralla viiva piirtyi heti kun virtsa siihen osui ja olin oikeasti raskaana. Toisella kerralla sain viivan (ihan selkeän) ajan umpeuduttua. Olen myös cb:n digillä saanut ennen menkkojen alkamista positiivisen vaikka samasta virtsasta herkkä liuska tooodella hailua haamua. Eli käyppä hakemassa se digi apteekista niin saat ainakin melko luotettavan tuloksen.

Tottakai lapsi menee juomisen edelle, mutta en ystävilleni asiasta halua vielä kertoa, varsinkin kun testi mitä ilmeisemmin näyttää helposti väärää positiivista. Taidan odottaa ensi viikkoa ja menkkoja tältä testailulta, ja juhlissa olla juomati

Pakko vielä sanoa, että molemmista lapsistani olen tehny raskaustestin krapulapäivänä, kun huono olo vaan jatkui ja jatkui... terveitä lapsia niistä tuli, eipä se verenkierto vielä ole yhteinen noin alkuvaiheessa että siinä mielessä... vaikka en kehotakaan juomaan niin jos vahingossa niin tekeekin ei se vielä noin alussa mitään vaikuta. Toisaalta jos on km-taustaa ja hankaluuksia tulla raskaaksi niin olisin varmaan juomati...

Vaikkei se testi vielä ole positiivinen niin se voi parin päivän päästä olla plussa joten ei kannata ryypätä.. Voithan sanoa kaverillesi että yritätte lasta ja sen takia et halua juoda.

Yhteistyössä