A
"Apua"
Vieras
Tätä kysymystä olen jo pohtinut jonkin aikaa. Eli onko mahdollista tulla raskaaksi, jos miehen penis käy emättimen suulla? Eli ei mene sisään, vaan osuu niille tienoille. Rakasteltiin kyllä kondomin kanssa. Voisiko siis touhutipoista tulla raskaaksi? Emme rakastelleet sitä ennen samana päivänä, eli peniksen päässä ei voinut olla siittiöitä ainakaan sitä kautta. Luin jostain jonkun ammattilaisen vastauksen, että touhutipoissa olisi siemennestettä, ja naisen ollessa liukas nämä siittiöt voisivat kulkeutua perille. Kuulostaa minusta hieman hölmöltä.
Kumminkin: eilen minulla oli vatsa sekaisin ja illalla nukkumaan laittaessani tunsin masussa muljahtelua ja nipistelyä. Voisiko tämä johtua vatsavaivoista? Aamulla heräsin kuukautiskipujen tapaisiin kipuihin. Kuukautiset minulla pitäisi alkaa ensi viikon aikana. Eilen minulla oli myös alaselkä kipeä.
Huolehdinko nyt turhaan, että olisin tullut raskaaksi siitä, että sukupuolielimemme ovat koskettaneet toisiaan ilman kondomia? Ja tiedän, että on niitä jotka väittävät tulleensa touhutiposta raskaaksi, mutta uskoisin heidän käyttävän keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä.
Kumminkin: eilen minulla oli vatsa sekaisin ja illalla nukkumaan laittaessani tunsin masussa muljahtelua ja nipistelyä. Voisiko tämä johtua vatsavaivoista? Aamulla heräsin kuukautiskipujen tapaisiin kipuihin. Kuukautiset minulla pitäisi alkaa ensi viikon aikana. Eilen minulla oli myös alaselkä kipeä.
Huolehdinko nyt turhaan, että olisin tullut raskaaksi siitä, että sukupuolielimemme ovat koskettaneet toisiaan ilman kondomia? Ja tiedän, että on niitä jotka väittävät tulleensa touhutiposta raskaaksi, mutta uskoisin heidän käyttävän keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä.