V
vanha akka harmaana
Vieras
Tulkitsisinko tämän miten? Olen viime kesästä asti tehnyt suunnilleen yhden raskaustestin/kk ja aina tätä apteekin omaa raskaustestiä. Minkäänlaisella tihrustamisella en ole nähnyt siinä ikkunassa kuin sen tarkistusviivan. Tänä vuonna kiertoni meni sitten pitkäksi helmi-maaliskuussa ja varmaan helmikuussa sairastamani kovan vatsataudin vuoksi(luulisin vaikuttaneen) eli kp oli 38 entisen kp31/32 sijasta. Tein raskaustestin huhtikuussa kp32 ja se oli selkeästi nega, mutta nyt kp39 ja kp42 sain siihen vain todella todella hennon viivan. Viiva kuitenkin ja ennen en ole tuota huomannut ja menkat ei ala ja nyt kp43. Ei kai tuohon testiin tule mitään, jos ei ole raskaana tms.? Ovulaatio tai munasolun kiinnittyminen oli 7.4., koska tällöin tunsin tajuttoman kovan vihlaisun oikealla puolella(olisiko munasarjojen kohdalla). Vihlaisu kesti noin sekunnin tai pari ja tällaisia on tullut ennenkin juuri 14 päivää ennen kuukautisia ja kipu niin kova, että valitan ääneen(en tee tätä muuten ja kipukynnys on kova). Mielestäni olen raskaana tai sitten on poikkeava raskaus(menee kesken/ei oikea raskaus). Ala vatsaa vihloo välillä ja kuvottaa mm. tämä vaatteeseen jäänyt huuhteluaineenhaju. Yksi lapsi jo löytyy ja olen jo 35v.