O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:HöpsöTottakai voit, ja kun tuotteessa lukee että alkoholiton, niin siinä ei ole alkoholia joten sitä voi huoletta raskaanakin juoda
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :O:No miks sitä olutta pitää litkiä, alkoholitontakin raskaana ollessa?? EI MEE MUN KAALIIN!
Alkuperäinen kirjoittaja :O:No miks sitä olutta pitää litkiä, alkoholitontakin raskaana ollessa?? EI MEE MUN KAALIIN!
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-:Kyllä voit. Tosin jos haluat täysin alkoholittoman, niin lue pullon kyljestä onko siinä alkoholia. Esim. Buckler oluessa on alkoholia 0,5 tilavuusprosenttia, vaikka onkin alkoholiton. Varoituksen sana vielä, että mulle ainakin tulee maha kipeäksi niistä ja turvottaa jos juon useamman oluen kerralla. Ja ei ne kyllä hyviä ole, mutta alas menee joten kuten.
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-:Kyllä voit. Tosin jos haluat täysin alkoholittoman, niin lue pullon kyljestä onko siinä alkoholia. Esim. Buckler oluessa on alkoholia 0,5 tilavuusprosenttia, vaikka onkin alkoholiton. Varoituksen sana vielä, että mulle ainakin tulee maha kipeäksi niistä ja turvottaa jos juon useamman oluen kerralla. Ja ei ne kyllä hyviä ole, mutta alas menee joten kuten.
Imettäessähän saa juoda kohtuulla ihan alkoholipitoistakin!
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Imettäessähän saa juoda kohtuulla ihan alkoholipitoistakin!
Jep, ymmärsin kyllä että hän on nimen omaan raskaana. Tarkensin vain edelliselli nimimerkille että kyllä imettäessä saa juoda ilman että aiheuttaa tuhoja.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Imettäessähän saa juoda kohtuulla ihan alkoholipitoistakin!
Niin saakin. Mutta se on asia, joka on monelle täällä täysin mahdotonta uskoa ja ymmärtää.
(mutta ap on raskaana, ei imetä )
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Nikolai on hiton hyvää, sekä tumma että vaalea.
Mä juon paksuna varmaan enemmän olutta kun ei-paksuna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:No miks sitä olutta pitää litkiä, alkoholitontakin raskaana ollessa?? EI MEE MUN KAALIIN!
Ymmärrätkö, että monet juovat alkoholijuomia ensisijaisesti niiden maun takia, eivät humaltuakseen? Minä ainakin pidän kylmän kaljan mausta, riippumatta siitä onko siinä alkoholia vai ei.
Sitten oma ryhmänsä ovat ihmiset, jotka juovat mitä tahansa, missä vain on alkoholia.