raskaana, ajattelenkohan nyt yhtään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä oon niin huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä oon niin huono äiti

Vieras
Nimittäin uudet perunat kiehumassa, herkkusienikastike, kaurakermalla porisemassa. SILLI kaviaari jäkaapissa, kyllä 200g vakuumipakattua silliä, 400 g greme bonjouria ja uutta sipulia. Jälkkäriks meinasin vetästä puol pussii lakuja...

KAMALA OLEN; kehtaako muut tunustaa??

Niin rv: 18+5

Niinno, itse en viitsisi tieten tahtoen sen listerian kanssa pelleillä. vaikka muuten ne suositukset onkin vain suosituksia. Pieni todennäköisyyshän se tosin vain on, että listerian siitä sillistä saisit, ja eihän siitä muille ole harmia kuin sun syntymättömälle lapsellesi.

Silli ei uppoa mutta lohi kaikissa muodoissaan kyl. Kolmas raskaus loppusuoralla ja kaikissa olen syönyt sitä mitä mieli tekee ja vointi vaatii. Hyvä kun joku moitti suolan käyttöä, mulle se taas on raskausaikana aina ehdottomuus; suolaa on pakko saada ja paljon!
Jos ois kaikkea varonu niin järki ois lähteny...

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie söin suolaa suoraan purkista. Ja hiekkaa.

olitko se sinä joka nuolit sitä parvekkeen betoniseinää? :D

Hahaha, en sentään sitä ole tehnyt, mutta meinasin puraista tiskikonetablettia kun se oli niin herkullisen näköinen :laugh:

Entä se sampoo, vai suihkugeeli vai mikä se oli? Olikse sä?

Mie söin suolaa suoraan purkista. Ja hiekkaa.

olitko se sinä joka nuolit sitä parvekkeen betoniseinää? :D

Hahaha, en sentään sitä ole tehnyt, mutta meinasin puraista tiskikonetablettia kun se oli niin herkullisen näköinen :laugh:

Entä se sampoo, vai suihkugeeli vai mikä se oli? Olikse sä?

En, se oli entinen Helloshitty, en muista nykyistä nickiä :snotty:

mun teki raskausaikana mieli syödä doven suihkusaippuaa.. ihan sitä perinteistä nestemäistä siis. se tuoksu ja koostumus oli jotain niin ihanaa. usein otin telkkaria katsellessa purkin käteen ja haistelin =)

Yhteistyössä