Raskaaksi vaikka kierukka???

• Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti
hjelp
Onko kokemuksia?? Hormonikierukka on. Viimesimmät menkat iiihan olemattomat, jatkuvaa etomista ja sikaväsy. Joo menen ostamaan testin mut haluaisin kuulla jos jollekulle näin käynyt!

Mun nuorin sisko oli ns. hormonikierukkaraskaus. Aikaa tästä kuitenkin jo 13 vuotta. Kierukkaa ei kuitenkaan ikinä enää mistään löytyny eikä meidän äiti ollut huomannut että se olis jossain vaiheessa itellään poistunu.
Naureskeltu on, et siskolla on varmaan ehkäsyasiat kunnossa, jos se kierukka on koteloitunu johonkin sen sisälle :LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:
Mun nuorin sisko oli ns. hormonikierukkaraskaus. Aikaa tästä kuitenkin jo 13 vuotta. Kierukkaa ei kuitenkaan ikinä enää mistään löytyny eikä meidän äiti ollut huomannut että se olis jossain vaiheessa itellään poistunu.
Naureskeltu on, et siskolla on varmaan ehkäsyasiat kunnossa, jos se kierukka on koteloitunu johonkin sen sisälle :LOL:
:-O aattele jos näin olis.....

sata varmakaan ei ole sata varma
mulla on hormoonikierukasta huolimatta alkanut raskaus, edennyt noin 4 vkolle mutta sitten keskeytynyt itsestään. alkio vaan jäänyt kohtuun, kaavinta edessä jos ei tuu itsestään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten se raskaus, eteneekö ihan normaalisti?
Mun äidillä eteni muuten ihan normaalisti, mutta lopussa hävisi lapsivedet yhtä mystisesti kuin se kierukka. :whistle:
Siskoni syntyi 2 viikkoa etuajassa ja painoi vaivaiset 2100 grammaa, mut oli kuitenkin täysin terve.
Kierukalla tuskin kuitenkaan oli tähän vaikutusta.

Mikä parasta, äidilleni kun tehtiin sterilisaatio tämän synnytyksen jälkeen, lääkäri (tietämättä em. episodista) oli heräämössä kertonut sterilisaation olevan yhtä varma ehkäisy kuin hormonikierukka. Oli hoitaja pukannut lääkäriä kuulemma aika hätäisesti ja maininnut äitini olevan "juuri se harvinaisuus".

ap
Kaks vuotta. Ja menkat on ollut koko ajan sellaset "näkyvät" ja vuoto kestänyt 5 päivää. Nyt tosiaan tuli niin olematonta vuotoa...
Kai tää voi olla jotain "toiveajattelua".
Testi kaapissa odottamassa, aamulla testaan!

Miinna
Itsellä kanssa hormonikierukka ja nyt ollut jo pariviikkoa jatkuvaa pahoinvointia joka tulee aaltoina, närästääkin kokoajan.. itsellä vuotoa ollut vähän miten sattuu (kierukka ollut reilu vuoden) täytynee kai mennä apteekkiin hakemaan testi...

kitty
Mulla ollut hormoonikierukka jo 3,5v, jonka ansiosta on jäänyt menkat kokonaan pois. Olen voinut huonosti jo viikon verran ja mahassa velloo... Tein testin tänään ja se näytti negatiivista. On kuitenkin tunne, että olisin raskaana... Voiko olla, että testi ei ole luotettava esim. kierukasta johtuen?
Mitään muita oireita ei oikeastaan ole ollut, kuten rintojen aristelua! Tietyt hajut kuitenkin oksettavat.
Onko kokemuksia?

kinuski
Kuvittelenko mä vaan, mutta tuntuu että nyt viime aikoina on ollut erityisen paljon puhetta noista kierukkaraskauksista? Tai sitten mulla vaan on jäänyt mieleen kun itselläni vähän sama tilanne... Mulla aina ollut säännölliset kuukautiset, mutta nyt ovat jo viikon myöhässä. Mulla kuparikierukka.

yks
Tai sitte jos olis vaan jotain tautia koska taidan olla aika mones jolla ollu huonoa oloa ja vatsanväänteitä jonkun aikaa. Tai sitte joku pilaantunu kierukka erä? Huh painajainen

Yhteistyössä