raskaaksi tulosta (oletus "leikki")

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulentyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tulentyttö

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 328
0
36
kinasimme ystäni kanssa aiheesta ja nyt atrviin teidän mielipiteitänne

Eli jos oletaan että ilman ehkäisyä on 100% mahis tulla raskaaksi ja ehkäsyn kanssa 0% mahikset, niin mitkä on mahikset tulla raskaaksi miehen ns "kiihotustipoista" eli jos pari sekstaa ilman ehkäsyä ja mies laitta kumin vasta ennen kun antaa itsensä laueta????
Ystäväni väittä mulle kiven kovaa että ei voi tulla raskaaksi tai ainakin ontosi olematon mahis, mutta mun mielestä mahista on vaikka ei ehkä niin suurta, mutta on kuitenkin, joten nyt kertokaa omat mielipiteenne tai faktanne asiasta, niin näytän tämän ystävälleni ja saamme rauhan välillemme :D

Tulen pian katsomaan miten asia oikeasti on =)

kyllä touhutipoista voi tulla raskaaksi, mutta mitään todennäköisyyksiä en osaa sanoa. tunnen muutamia ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollu muuta ehkäisyä kuin keskeytetty yhdyntä ja ei oo tullu lapsia ilman suunnitelmaa, että haluaa raskaaksi. Tuota ei kuitenkaan suositella kelleen ehkäisyksi, joten jos tuohon luottaa täytyy olla valmis maksamaan seurauksista jos raskaaksi sattuukin tulemaan.

..Voi tulla raskaaksi jos ei käytä mitään ehkäisyä ja voi tulla aivan yhtä hyvin myös raskaaksi vaikka keskeyttäisi yhdynnän ennenaikaisesti! koko seksin aikana mieheltä tulee "kiihotustippoja" jotka sisältävät myös siittiöitä. Ehkäisyä kannattaa käyttää aina mikäli ei tahdo raskaaksi. ennenaikaisesti keskeytetty ei tosiaan estä raskaaksi tuloa.

Noh, noi mahikset on vähän niin ja näin.
Jos harrastaa seksiä ovulaation aikaan ilman ehkäisyä niin on 25 % mahdollisuus tulla raskaaksi. Ja toi on ihan tieteellinen luku, pitkään kärsin lapsettomuudesta aikoinani niin on tulluna tutkittua.
Luulis että tommosella touhutippapelillä se on ihan yhtä todennäköistä tai epätodennäköistä.
Auttoko? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
kinasimme ystäni kanssa aiheesta ja nyt atrviin teidän mielipiteitänne

Eli jos oletaan että ilman ehkäisyä on 100% mahis tulla raskaaksi ja ehkäsyn kanssa 0% mahikset, niin mitkä on mahikset tulla raskaaksi miehen ns "kiihotustipoista" eli jos pari sekstaa ilman ehkäsyä ja mies laitta kumin vasta ennen kun antaa itsensä laueta????
Ystäväni väittä mulle kiven kovaa että ei voi tulla raskaaksi tai ainakin ontosi olematon mahis, mutta mun mielestä mahista on vaikka ei ehkä niin suurta, mutta on kuitenkin, joten nyt kertokaa omat mielipiteenne tai faktanne asiasta, niin näytän tämän ystävälleni ja saamme rauhan välillemme :D

Tulen pian katsomaan miten asia oikeasti on =)

kaksi kertaa olen tullut paksuksi ihan vaan siitä että mies käytti vehjettään sisälläni ennen kumin laittoa...joten siin sulle tsäänssejä :D

Taas tiedotan: tutkimusten mukaan kiihotustipat eivät sis'llä siittiöitä - siitä siis on tehty tutkimuksia, melko uusia ovat. Tutkimuksessa oli mukana erilaisia miehiä (osalla hyvin paljon kiihotustippoja, osalla hyvin vähän, osalla normaalista jne). Kenelläkään ei löytynyt sittiöitä kiihotustipoista. Eli jos tulee raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, on kyse siitä, että mies ei ole vetäytynyt tarpeeksi ajoissa!

VäestölEsileikin tarkoitus on kiihottuminen, joka valmistaa sekä miestä että naista yhdyntään: naisen kiihottuessa emätin kostuu ja lantionpohjanlihakset rentoutuvat. Miehen kiihottuessa penis kovettuu eli hän saa erektion. Näin molempien elimistö valmistautuu yhdyntään. Mieheltä voi tulla jo kiihottuessa ja yhdynnän aikana liukastetta eli ns. touhutippoja, jotka sisältävät myös siittiöitä. Miehen ei siis tarvitse saada siemensyöksyä munasolun hedelmöittämiseen (siemensyöksy ja orgasmi voivat tulla samaan tai eri aikaan). Koska touhutipat sisältävät siittiöitä, keskeytetty yhdyntä ei toimi ehkäisykeinona.

iiton sivuilta:

Alkuperäinen kirjoittaja tutkimusten mukaan:
Taas tiedotan: tutkimusten mukaan kiihotustipat eivät sis'llä siittiöitä - siitä siis on tehty tutkimuksia, melko uusia ovat. Tutkimuksessa oli mukana erilaisia miehiä (osalla hyvin paljon kiihotustippoja, osalla hyvin vähän, osalla normaalista jne). Kenelläkään ei löytynyt sittiöitä kiihotustipoista. Eli jos tulee raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, on kyse siitä, että mies ei ole vetäytynyt tarpeeksi ajoissa!

joo onks tää sun oma tutkimus....ei iiiiihan piä paikkaansa aika tyhmä jaella tollasta ihme"tietoa" täällä....

Mä uskon ainakin enemmän tuohon Väestöliiton tietoon kuin "joihinkin uusiin tutkimuksiin" joista ei ole sen enempää faktaa näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä uskon ainakin enemmän tuohon Väestöliiton tietoon kuin "joihinkin uusiin tutkimuksiin" joista ei ole sen enempää faktaa näyttää.

Sori, mutta en löydä sitä linkkiä, täälläkin oli joskus :wave: mutta ihan sama mulle mitä sinä uskot, meillä on toiminut ehkäisynä hyvin jo kolme vuotta - sitä kun osaa käyttää oikein, niin se toimii ;) ja tiedoksi: raskaaksi olen tullut aina heti kun on haluttu.

No niin, nyt palaisin taas koneelle ja näyttäs olevan kahenlaisia mielipiteitä eli meistä siis kumpikin oli "oikeassa" :D

Mut nyt näitä luettuani jäi kyllä kovin vaivaamaan mikä on sitten sitä IHAN oikeaa tietoa.....

mun mileipide silti on edelleen et voi tulla raskaaksi touhutipoista :D

Yhteistyössä