V
Vieras
Vieras
Olen lopettanut pillerien syönnin syyskuun lopussa. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen. Voinko kuitenkin tulla raskaaksi niin ettei niitä menkkoja tulekaan?
Tietääkö kukaan.
Tietääkö kukaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen lopettanut pillerien syönnin syyskuun lopussa. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen. Voinko kuitenkin tulla raskaaksi niin ettei niitä menkkoja tulekaan?
Tietääkö kukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen lopettanut pillerien syönnin syyskuun lopussa. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen. Voinko kuitenkin tulla raskaaksi niin ettei niitä menkkoja tulekaan?
Tietääkö kukaan.
Voit tietty, jos heti on tärpännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Oliko sun kierto miten säännöllinen ennen pillereiden alotusta? Jos sulla on ollut ennen noita kiertohäiriöitä, niin sinuna en ootelis enää kauaa vaan menisn sellaselle lekurille, joka ottaa asian tosissaan. Itse tein aikoinani sen virheen, että oottelin yli puol vuotta menkkoja turhaan ja sitten selvis, että mulla on POC ja noita tsystejä oli tullut munasarjoihin ton puolen vuoden aikana aika paljon lisää, kun hormoonit on olleet sekaisin ja ovista ei ollut kuulunut...