Raskaaksi tulemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen lopettanut pillerien syönnin syyskuun lopussa. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen. Voinko kuitenkin tulla raskaaksi niin ettei niitä menkkoja tulekaan?
Tietääkö kukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olen lopettanut pillerien syönnin syyskuun lopussa. Menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen. Voinko kuitenkin tulla raskaaksi niin ettei niitä menkkoja tulekaan?
Tietääkö kukaan.

Voit tietty, jos heti on tärpännyt.

Oliko sun kierto miten säännöllinen ennen pillereiden alotusta? Jos sulla on ollut ennen noita kiertohäiriöitä, niin sinuna en ootelis enää kauaa vaan menisn sellaselle lekurille, joka ottaa asian tosissaan. Itse tein aikoinani sen virheen, että oottelin yli puol vuotta menkkoja turhaan ja sitten selvis, että mulla on POC ja noita tsystejä oli tullut munasarjoihin ton puolen vuoden aikana aika paljon lisää, kun hormoonit on olleet sekaisin ja ovista ei ollut kuulunut...

Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:
Oliko sun kierto miten säännöllinen ennen pillereiden alotusta? Jos sulla on ollut ennen noita kiertohäiriöitä, niin sinuna en ootelis enää kauaa vaan menisn sellaselle lekurille, joka ottaa asian tosissaan. Itse tein aikoinani sen virheen, että oottelin yli puol vuotta menkkoja turhaan ja sitten selvis, että mulla on POC ja noita tsystejä oli tullut munasarjoihin ton puolen vuoden aikana aika paljon lisää, kun hormoonit on olleet sekaisin ja ovista ei ollut kuulunut...

siis PCO

Tee uus testi. Itse lopetin pillerit toukokuussa normi tyhjennysvuoto tuli kesäkuun alussa ja sitten ei menkkoja tullutkaan. Tein testin heinäkuun alussa oli nega ja jäin odottelemaan menkkoja, ajattelin että kierto hakee itseään. Seuraavan testi tein elokuun puolessa välissä ja oli vahva plussa. Olin rv:lla 15 neuvolan ultran mukaan.