Raskaaksi tulemisen apuja!

En tällästä vielä täällä nähnyt niin ajattelinpa sitten tehdä :D

Elikkäs, ajatuksena olisi koota toimivia/myyttejä ja kaikkea mahdollista mikä raskauden tulon helpottamiseen liittyy! siis että miten saa tultua raskaaksi ''helpommin''. Olen 20v eli nuori vielä joten vinkkejä tarvitaan!

Olen lukenut paljon palstoja ja joissakin on että nostaa jalat ylös kun mies on tullut niin se valuu oikeaan paikkaan.

Myös voi jos on jotain apuvälineitä. Itse tilasimme kotitestit.fi stä conceive plus liukuvoidetta mikä on siittiöystävällistä, sekä sisältää magnesium ja kalsium ioneja jotka auttavat munasolua.

Olen niin taikauskoinen höperö että kaikkia tulen varmaan kokeilemaan mikä on jollakin toiminut tai vaan kuullut asiasta. halu on niin kova tulla raskaaksi!

Tänne vaan sitten jakamaan tietojaan! :saint:
 
Noh... Mun on tullut kokeiltua kaakao-macaa (eli rakkauspakkaus) parissa kierrossa. Monet juo greippimehua menkoista ovikseen. Sitten olen kokeillut juoda ovulaatiosta viikon ajan punaviiniä joka päivä n. 1dl. Silloin mulla on aina kipeämmät menkat, muuta vaikutusta en ole huomannut.

On tullut testattua myös homeopaattisia aineita muutaman kierron ajan. :cool: Sellainen mixi kun mun luontaistuotemyyjä suositteli raskautta yrittävälle.

Tällä hetkellä on menossa Gelee Royale "kuuri". :D
 
Kaikista paras keino on ottaa rento asenne ;) Viime syksynä km:n jälkeen kokeilin tuota greippimehua, tikutin ovista, pidin kalenteria kierrosta jotta tietää pupuilla oikeeseen aikaan = ei tulosta. Unohin koko jutun, ja heti seuraavasta kierrosta tärppäs. Harmi vaan kun se oli kohdunulkoinen : / Ku:n jälkeen ootin taas kovasti että kunpa se plussa tulis pian, mutta sain pettyä. Kolmas kierto tuon ku:n jälkeen toi tulosta, kun asennoiduin niin että tärppi menee varmasti kevääseen. Ja luulin vielä että ovistakaan ei ole ollut, kun ei niitä normi kipuja ollut :) Eli ei kannata ottaa turhan vakavasti sitä vauvantekoa ;)
 

Yhteistyössä