Raskaaksi pilleriden aikaan??

Heipä hei!
Onko kenellekään sattunut niin, että olisi tullut pillereiden aikana raskaaksi? Ja menkatkin olisi vielä tulleet? Otin nimittäin yhden päivän pillerin vasta seur. päivänä. Nyt olen kärsinyt huonosta olosta pari viikkoa ja alavatsaa juilii kovasti. Pikkukakkosta toivotaan (yritys vielä alussa), mutta olisiko voinut saada alkunsa tosiaan pillereiden aikaan?! Voi tietysti olla tyhmä kysymys, mutta jospas joku osaisi vastata? Ajattelin kyllä tänään mennä kauppaan ostamaan raskaustestin...sen verra tämä on pyörinyt mielessä :ashamed:
 
MOI!

Mä oon kans viime päivinä miettiny tätä, et voiko pillereitten aikaan tulla raskaaksi ja vielä silleen, et menkat tulee?

Tietysti vain tämä hullu-vauvakuumeinen pää keksii näitä raskausoireita!:) Oon syöny jo monta vuotta näitä pillereitä(6v) ja nää on tuntunu pommin varmoilta ainakin mun kohalla. Sikspä en nyt niin tarkkaan aina kellosta kato, millon otan ja joskus on jääny joku pilleri silleen ottamatta, että heti seur.aamuna muistanu(kesäk viimeks). Nooh...nyt sitte viime menkat oli tosi niukat, eikä punasta vuotoo ollenkaan, vaan sellasta rusehtavaa(yöks), siis koko menkat tällasta. Ja nytte mulla on viime päivät ollu pientä lämpöä, n.37 ja mahassa "kuplii" silleen jännästi, en osaa selittää, mutta outoa!

No joo, mutta eipä tämä mitään ole kuitenkaan, kunhan kuumeissani kuvittelen!:) Täytyy sitte tietysti testi tehä, jos nämä "oireet" nyt pitkäänkin jatkuu. Ja eikös noi menkat voi joillakin kokonaankin loppua, vaikka syö pillereitä ja sekin on normaalia ja johtuu pillereistä.. eli jospa mulla vaan menkat muuttuu koko aika niukemmiks.

~Pearl
 
Meillä esikoinen sai alkunsa pillereiden aikaan, ja menkat tuli ihan ihan normaalisti. Yhtään pilleriä en edes unohtanut. Nyt toivotaan kakkosta ja pitää kuitenkin muistaa, että itse huomasin pillereiden lopettamisen aiheuttavan "raskausoireita"
 
Ok, eli tää siis käytännössä on mahdollista..! Tuliko sulla ihan kunnon kk-vuotoa sitten vai oliks se mitenkään norm.poikkeavaa?

Ja näistä lämmöistä vielä..kolmena ed.päivänä ollu siis 37.1, 37, 37. Normaalisti jtn 36.4
 
Meilläkin sattu pien vahinko, unohdin pillerin ottaa ja siitä kk eteen päin plussasin :D Nyt tytsy 3kk ja toinen jo mietinnässä. Mut eiköhän tässä nyt viellä pari kuukaitta jaksa odotella enne kun ruvetaan toista yrittämään.
Vähän liian tuoreessa muistissa synnytys viellä =)
Ja vois melkein talvi vaavin tehdä seuraavaks. Oli aika tuskaa olla sen järjettömän ison masun kanssa niillä kesäkuun alun helteillä.
 
tein sitten eilen testin, ja näytti vain yhtä viivaa. Että kuumeilu saa vielä jatkua. Ehkäpä nämä alavatsakivut on joko pillereiden lopettamisesta tai sitten liian kovasta lapsentekoyrityksistä kiinni :whistle:
 
Olen ymmärtänyt, että juuri pillereiden käytön yhteydessä, jos sattuu raskautumaan, niin on suhteessa yleisempää, että kuukautiset kumminkin tulevat. Kannattaa siis testata varoiksi, jos on aihetta epäillä. Se raskautumisen mahdollisuus, jos on unohtanut ottaa pillerin, riippuu aika paljon siitä, että missä vaiheessa kiertoa pilleri on unohtunut ja vastaavasti yhdyntöjä ollut. Tuo on varsin harvinaista, että oikein käytettynä tulee pillerien aikana raskaaksi, mutta näin käy kumminkin yhdelle tuhannesta.
 

Yhteistyössä