raskaaksi kierukasta huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hebuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:
Minun kuopukseni päätti tulla maailmaan ja hitot välittää mistään hormonikierukoista. Mitään pahoinvointia mulla ei ollut, vain sellainen epämääräinen outo olo jonka pistin loppusuoralla olevien opiskeluiden piikkiin. Testin kun sitten vihdoin tein, oli raskausviikkojakin jo 17.

Kiitti tosi paljon tiedoista. olen meinaan nyt jonkin aikaa ihmetellyt näitä pieniä muutoksia mitä on tapahtunut tässä lähi aikoina. Eli väsymys on aika kova ja ruokahlua riittää aivan hirveästi kaikki on samallaista kuin ekalla kerralla tosin paha olo puuttuu. Tartteepa varmaan varmuudeksi käydä hakemassa testi. Minulle laitettiin helmikuussa tämä hormoonikierukka ja aikaisemmin on ollut vuotoa muutaman päivän aian kerran kuussa ja nyt olen ihmetellyt mihin vuodot ovat jääneet. Mutta käympä hakemassa testin ja teen tässä joku päivä.

Tätä minäkin mietin.. Mulla on nyt tuolla ulkona vällyjen välissä 4kk poika nukkumassa, joka sai alkunsa säännöllisestä evra-laastareiden käytöstä huolimatta ja nyt mietin, että iskeekö salama kahteen kertaan?!

Ainut, miksen ole testiä vielä tehnyt on, että tiputtelen edelleen. Syyskuussa mulle hormonikierukka laitettiin ja tässä jo kuukauden ajan olen pohtinut, että mikäs mahtaa olla tilanne;

*Väsyttää koko ajan (vaikka lapsi nukkuukin yönsä tosi kivasti ja on muutenkin "helppo" vauva, mutta viehän se energiaa silti),
*pissahätä on jatkuva ja vessaan on päästävä heti (tosin synnytyksen jälkeen on paikat vähän löystyneet),
*voisin syödä jatkuvasti, mutta kaappien avaaminenkin etoo, enkä saa oikein syötyä mitään (en imetä,että kulutus ei ole enää niin iso, mutta harrastan nyt taas enemmäm kuin raskauden aikana, niin se selittäisi ravinnontarpeen ja koska kaapeissa ei ole mitään hyvää, niin en viitsi sitten syödäkään mitään...)

Selittelenkö itselleni vain, koska en haluaisi olla raskaana nyt vai onko noi selitykset ihan realistisia?

Yhteistyössä