raskaaksi ilman kuukautisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Mulla on toooooodella epäsäännöllinen "kierto", voi olla useampi kuukausi välissä ennenku menkat tulee.

Yks lapsi on 6kk ei menkkoja, vuotoa about 3vkoa (vuodot aina älyttömän pitkiä), ja sit olinki raskaana.

Nyt mietin, et menkkoja ei oo tullut pariin kuukauteen, joten millähän todennäköisyydellä tulis raskaaksi..? Pitäiskö hakea jälkiehkäisy pilleri ku raskaus ei nyt tässä tilanteessa tod ole mitä haluan..

Hae raskaustesti mieluummin, et jälkiehkäisypillerillä mitään enää tee jos jo raskaana olet. Se kuuluu käyttää muistaakseni 48 tunnin kuluttua yhdynnästä. Ettekö ehkäisyä käytä?

[QUOTE="jaa";26987721]mä käsitin että ap haluu harrastaa seksiä ilman ehkäisyä kun ei ole menkkoja tullut.
parempi e on kortsuu käyttää helpompi keholle[/QUOTE]

Ai, mä tajusin et on häsminy onnessaan miehensä kanssa tyhmänä ilman ehkäsiä ja sitten ihmettelee, et onkos nyt raskaana ja yrittää jälkiehkäisypilleriä siihen hankkia :D

Molemmat oli väärässä. :D Erehdyin eilen kaverimiehen kanssa sänkyyn, eikä sit oikee mennyt niinku PITÄIS ku aina ei mee. On ihmisiä jotka ei koskaa tee mitää ajattelematonta ja sit on hetkenhuuman pöllöilyä. En siis ole suhteessa kenenkää kanssa just nyt.

Yhteistyössä