Raskaaksi ehkäisystä huolimatta?


Heips!
Semmoinen tuli tässä vaan mieleen, että onko kukaan tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta? Etenkin "pilleristien" kokemukset kiinnostaa..
Onko oireet olleet erilaisia kuin ilman ehkäisyä? Millä viikolla huomasitte ja testasitte? Eikös pillereistä voi tulla jotain vahinkoa vauvalle?
Mietityttää vaan, että onkohan tämmöinen miten yleistä/harvinaista..
 
DIESELmom harmaana
no ite söin pillereitä 7 vuotta.. merkkiä vaihdettiin tosi usein mutta mitään taukoja ei muuten ollut.. lisäksi yli vuosi käytettiin lapsien välissä kumia.. ja sitten liki 2v ehkäisyrenkaaalla ja nyt taas kumi..

minkään ehkäisyn aikana en ole raskaaksi tullut mutta joka kerta kun olen ehkäisyn lopettanut olen tullut raskaaksi samantien. eli samassa kuussa kun ehkäisy on lopetettu.
 
Mulla on ystävän tuttu, joka tuli raskaaksi kierukasta huolimatta ja toinen tuttu, joka tuli raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta! Nyt juuri yksi kaveri tuli raskaaksi pillereistä huolimatta... Onneksi ei ole omalle kohdalle niin käynyt... =)
 
DIESELmom harmaana
nii joo. vaikka itellä ei onneksi oloe ylläriraskautta ollut niin tiedän useammankin kierukka vauvan, ihan tuttavapiirissäkin.. pillereillä tai muilla en ole kuullut ketään tuttua raskaaksi tulleen jos on ajallaan pillerit ottaneet yms.
 

Juu, tiedän itsekin että kierukasta huolimatta voi tulla raskaaksi..itse oon "kierukkalapsi".
Silläkin vaan kyselin, et mulla on nyt pillerit mut vähän huolimattomasti luin ohjeen, eikä käytetty lisäehkäisyä listan ekalla viikolla..Tuskin se on siitä yhdestä kerrasta tärpännyt, mutta niitä oireita olis kiva kuulla(onko erilaisia kuin pillerittömillä), et osais jättää sit ne pillerit pois, jos vaikka oliskin...
 

Yhteistyössä