Rasittavaa kun aina kun näkee jonkun sukulaisen niin tulee ekana kommentti: Sä oot niin laiha, söisit jotain.

• Viestiketjun aloittaja saan olla hoikka jos tahdon
  • Ensimmäinen viesti
Randomiili
Kuhan vaan kateelliset panettelee :D Toimii myös hyvin toisinki päin kyl. Mä olin pitkään alipainoinen ----> "syö ny jotai, mite sä pysyt pystyssä yhyy" ja sit kun sain sen vähän yli 10 kiloa lisää painoa, nii alko hirvee päivittely "et miten sä ny tollei läskistyit, enne oli paljon parempi". WTF?

*
Toi on todella vaivaannuttavaa kyllä, itse yleensä sanon jotain "Joo olen kyllä tietoinen painostani, olen siihen ihan tyytyväinen mutta toi huomauttelu vaivaannuttaa, voisitko vaihtaa puheenaihetta". Mun sukulaisille tehokkaampaa kuin läskikommenteilla vastaaminen.

Meillä oli yks nainen töissä joka raskaana ollessaan liho varmaan 20kg ja lähtöpainokin oli ainakin 70-80kg. Aina se jakso kahvihuoneessa marista että miten sä jaksat aina syödä vaan tota salaattia ja miten sä et ikinä syö mitään oikeeta ruokaa ja laihdut vaan. Urheilen paljon joo, ja syön todella terveellisesti. Mutta mitäs sitten, eiköhän ole oma valintani. Painoindeksini 21.
Sen jälkeen tämä "emäntä" kaivo jääkaapista parit pasteijat ja siihen päälle tietysti vielä reilu palanen kääretorttua. Kyllä mun teki mieli sanoa sen eräänkin kerran että voi hyvänen aika kato nyt jo ittees ja tota hirveetä moskaa mitä suuhus tunget ennen kun mua alat arvosteleen!!!!

"vieras"
Mä kans saan välillä kuulla kuinka laiha olen. Mä otan sen kuitenkin yleensä vaan kohteliaisuutena mutta välillä kieltämättä ärsyttää. Urheilen paljon joten kiva sitten herkutella hyvällä omallatunnolla :) Toimiva konsepti :)

Yhteistyössä