Rasittava tuo koira!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä pian 8-vuotias narttu, joka leikattiin keväällä. Nyt sitten syö kaiken minkä käpäliinsä saa ja joka välissä yrittää salaa syödä kissanruuat, nyt jo ihan mun nähdenkin. Äsken löysin sen syömästä kissanruokaa ja komensin pois, ei tullut otin sitten ihan varovasti niskasta (en repinyt, enkä satuttanut, lähinnä pidin karvoista kiinni), niin koira alkoi murista ja yritti purra. Ensimmäistä kertaa 8-vuoteen :o Se on nyt niin ruuan perään, että tekee mitä tahansa ruuan eteen.
Nyt laitoin sen suoraan vessaan häpeämään hetkeksi, tiesi kyllä tehneensä väärin. Saakoon nyt olla sielä muutaman minuutin. Rasittavaa...

Meillä tuo koira tekee tuota jatkuvasti, siis syö kissan ruoat heti kun silmä välttää. Ei kyllä tartte kuin vähän ääntä korottaa niin lähtee siitä äkkiä pois. En minä nyt kuitenkaan vessaan koiraa telkeäisi..

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Meillä tuo koira tekee tuota jatkuvasti, siis syö kissan ruoat heti kun silmä välttää. Ei kyllä tartte kuin vähän ääntä korottaa niin lähtee siitä äkkiä pois. En minä nyt kuitenkaan vessaan koiraa telkeäisi..

Muutamaksi minuutiksi vein rauhoittumaan tilanteesta, ei mun mielestä oo niin kamalaa, kun se sielä tuntuu rauhoittuvan ja tietää tasan tarkkaan tehneensä väärin.

Yleensä leikkuksen jälkeen ruokahalu kasvaa. Pidä ruoat niin ettei saa niitä. Tästä syystä meillä on kissanruoat omalla pienellä pöydällä johon koira ei ylety.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensä leikkuksen jälkeen ruokahalu kasvaa. Pidä ruoat niin ettei saa niitä. Tästä syystä meillä on kissanruoat omalla pienellä pöydällä johon koira ei ylety.

Meillä ei auta tuo kun koiran pää on pöydän korkeudella, ylikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja otuz:
Ei sentään viel pöydille mee ruuan perässä?

Saattaa salaa napata leivän, jossa on jotain todella herkullista päällä, muuta ei kyllä ota. Herkkupaloja en anna, mutta koko ajan se yrittää jotain saada juoksemalla mun perässä.

ruoat katon rajaan ja kissalle raput sinne:D

ruoat katon rajaan ja kissalle raput sinne:D

Niin, tuo varmaan yrittäs mennä niitä rappuja sinne ylös kun siellä tuoksuu niiiiiin hyvältä. :D pöhölö ku on.. :D

Ostapa koiralle senioriruokaa jota voit syöttää määrällisesti enemmän mutta jossa on vähemmän energiaa eli ei kuitenkaan lihota. Kurja se on pitää koiraa nälässäkään vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja neljän leikatun äiti:
Ostapa koiralle senioriruokaa jota voit syöttää määrällisesti enemmän mutta jossa on vähemmän energiaa eli ei kuitenkaan lihota. Kurja se on pitää koiraa nälässäkään vai mitä?

Senioriruokaa sillä on ollutkin leikkauksesta lähtien. Ruokaa saa tarpeeksi, mutta tuo herkkujen himo on niin kamala.

Laitappa vaikka kissanruuat tiskipöydälle. Kissat kyllä oppii syömään sielläkin. Helppo pyyhkäistä puhtaaksikin. Ja koira ei luultavimmin ylety sinne :).

Välttäisitte ainakin nuo uhkaavalta kuullostavat tilanteet. Ainakin kissanruokakupin suhteen.