Rasittava kaveri, toisinaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirtsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirtsa

Vieras
On ruvennut pikkuhiljaa rasittamaan kaverin tyyli. Jokaisessa sosiaalisessa tilanteessa missä heitetään läppää, joskus tosi rennosti huumorin sävyttämällä fiiliksellä, niin on tuppisuuna.

Ainoa mitä hän osaa, on arvostella muiden juttuja, yleensä jälkikäteen. Hän ei edes ymmärrä sellaista asiaa, että jos ihmiset heittävät läppää, niin ei ne jutut ole poliittisesti tai muutenkaan korrekteja, niiden tarkoitus on keventää tunnelmaa ja luoda hyvää fiilistä porukassa.

Muitakin on ruvennut ärsyttämään ja jotkut eivät nykyään viitsi hänen pölähdettyä paikalle puhua enää mitään. Muuten ihan jees tyyppi, mutta ei omaa minkäänlaista käsitystä sosiaalisista tilanteista.

Olen myös miettinyt, että hän on kateellinen muille, kun ei itse pysty osallistumaan ja pahaa olo pitää purkaa analysoimalla jotain yksittäistä vitsiä.

Saattaa olla neurologisesti ns. erilainen; esim asperger. Ei ymmärrä vitsejä ja ottaa kaiken tosissaan, eikä ymmärrä sosiaalisia tilanteita. Turhaan haukut, hän todennäköisesti kuitenkin kärsii erilaisuudestaan.

Saattaa olla neurologisesti ns. erilainen; esim asperger. Ei ymmärrä vitsejä ja ottaa kaiken tosissaan, eikä ymmärrä sosiaalisia tilanteita. Turhaan haukut, hän todennäköisesti kuitenkin kärsii erilaisuudestaan.

Eniten ärsyttää se, että luodaan muuhun porukkaan samanlainen tunnelma, sekö on sitten hauskaa kun kaikki on tuppisuuna, kun eivät jaksa jälkikäteen kuunnella hänen avautumistaan.

Olen yrittänyt sanoa, että ne on vain vitsejä, läppiä joskus se voi mennä tosi lennokkaaksi se jutustelu, mutta ei vain tajua.

Olen oikein kiva kaveri, usko pois. Kuitenkin tykkään jutustella ja heittää kaikenlaista läppää, ilman että siihen tulee joku moraalituomari paikalle ja suurinpirtein taltioi kaikki juttusi ja tuomitsee. Pitäisi ymmärtää se sosiaalinen tilanne missä niitä juttuja kerrotaan.

Jos aivot eivät ymmärrä, ne eivät ymmärrä. Kuka sinä olet sanomaan että pitäisi ymmärtää. Paska ystävä sinä olet.

Ja jos noin paljon häiritsee niin älä pyydä ystävääsi enää mukaan. Etsi muita pinnallisia kavereita, niitä on maailma täynnä.

Hyvä frendi olen edelleen ja en nyt ole niin vakuuttunut, että hänellä on joku aivovamma.

Jotain oman paremmuuden pönkittämistä tuossa on minun mielestä taustalla myös.

Hän ei edes ymmärrä sellaista asiaa, että jos ihmiset heittävät läppää, niin ei ne jutut ole poliittisesti tai muutenkaan korrekteja, niiden tarkoitus on keventää tunnelmaa ja luoda hyvää fiilistä porukassa.

Hmm...Kyllä muakin häiritsis kovasti vitsit jos niissä esim. nauretaan vammaisille tai pilkataan uskovia tai ollaan rasistisia. En ole asperger. Ei tuollaisista jutuista tule hyvää fiilistä.

[QUOTE="Vieraana";29949477]Hmm...Kyllä muakin häiritsis kovasti vitsit jos niissä esim. nauretaan vammaisille tai pilkataan uskovia tai ollaan rasistisia. En ole asperger. Ei tuollaisista jutuista tule hyvää fiilistä.[/QUOTE]

Niin minuakin, kyse ei ole nyt tästä vaan ihan normiläpästä. Ilmeisesti moni tunnisti itsensä avauksesta, kyl se siitä relatkaa ja ottakaa pikkuisen rennomin, voitte myös elää pidempään, jos välillä nauratte jopa itsellenne.

Niin minuakin, kyse ei ole nyt tästä vaan ihan normiläpästä. Ilmeisesti moni tunnisti itsensä avauksesta, kyl se siitä relatkaa ja ottakaa pikkuisen rennomin, voitte myös elää pidempään, jos välillä nauratte jopa itsellenne.

Meeppä sä "heittää läppää" ihan vapaasti niiden kavereidesi kanssa. Mä en sunlaistas kaveria haluaisi, olet inhottava ja ilkeämielinen.

Yhteistyössä