Rasittaa katsella töissä minkälaista peliä naimissa oleva mies pitää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin

Vieras
Vehtaa erään sinkkunaisen kanssa minkä ehtii... Nainen odottaa ja toivoo, että mies jättäisi perheensä, mutta ei tuo kuulemma sitä tee ikinä. Nainen hehkuu posket punaisina, miten ihanaa heillä on. Mies on päällepäin niin kiltti perheenisä, että eipä taatusti vaimo usko, mitä mies touhuilee.
Tylsää katsella mokomaa, vaikka asia ei minulle mitenkään kuulukaan.

No, miehen työpaikan pippaloissa oli yksi varattu mies houkutellut miestä mukaan naisiin, oli kehunut miten heillä on vaimon kanssa sopimus, että hän voi käydä vieraissa.

Mietin, että mahtaako vaimo olla tietoinen moisesta sopimuksesta??

itsellä saa tilanne, työkaverit nussii toisiaan, kaikki töissä tietää sen. Tuli joku ilta mies perheensä kanssa vastaan prismassa, oli pakko katsoa muualle kun oikein pahaa teki...niin täydellinen perheidylli ja mies kuitenkin aivan mätä

Ehkä nainen on kiusaantunut ja häpeissään huomion laadusta ja siitä syystä punainen? :o Vai onko suoraan sanonut nuo asiat mitä ap kertoilet?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ehkä nainen on kiusaantunut ja häpeissään huomion laadusta ja siitä syystä punainen? :o Vai onko suoraan sanonut nuo asiat mitä ap kertoilet?

Ihan avoimesti niistä kertoilee.....

Niinhän se on.
Itsekin olin se toinen nainen vuoden päivät melkeinpä, ja nautin joka hetkestä. Mies ei jättänyt perhettä, vaikka niin lupasi aina uudestaan ja uudestaan. Tiesinhän minä sen, ja sanoinkin miehelle etten tahdo hänen jättävän perheensä mun takia.
Mä halusin vaan suhteen, en liittoa.
Sain mitä halusin, rakastin ja sain rakkautta. Sitten eräänä päivänä tuli mitta täyteen ja jätin hänet.
Siitä on jo vuosia, mutta edelleen hän välillä ruikuttaa. Ja kyllä vain,edelleen hän on vaimonsa kanssa.

Yhteistyössä