Rasistit pahoinpitelivät 10-vuotiaan adoptiolapsen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmisillä tuntuu olevan faktat hakusessa tämän asian suhteen. Pahoinpidelty poika ei suinkaan ollut mamu, vaan suomalaiseen perheeseen adoptoitu, suomalaisen nimen omaava SUOMALAINEN poika, joka nyt vain sattuu olemaan Afrikassa syntynyt ja ihonväriltään tumma. Tästä aiheesta on keskusteltu laajalti muillakin foorumeilla ja yhä enenevissä määrin olen havainnut kommentointia, jossa tämän 10-vuotiaan SYYTTÖMÄN SUOMALAISEN LAPSEN pahoinpitely oikeutetaan sillä, että saman väriset somalialaiset nuoret ovat jossain muualla kantasuomalaisia pahoinpidelleet ja/tai raiskanneet. En voi millään muotoa käsittää tällaista ajattelumallia, tämä ei ole maahanmuuttokriittisyyttä vaan täysin puhdasta sokeaa rasismia, joka on lisääntymässä huolestuttavissa määrin. Tämän kaltaisen Suomenko me haluamme? Olen tyrmistynyt. Minulla itselläni on kaksi ihanaa tytärtä ja olen itsekin tanskalaisen maahanmuuttajaisän ja pohjanmaalaisen opettajaäidin poika. Olen opettanut lapsilleni pienestä asti, että me kaikki olemme väristä, koosta, sukupuolesta tai suuntautuneisuudesta huolimatta IHMISIÄ ja ansaitsemme kaikki ihmisarvoisen kohtelun ja ihmisoikeudet. Valitettavasti lienen mielipiteineni vähemmistössä ja olen hyvin huolissani siitä mihin yleiset asenteet ja ilmapiiri tässä maassa ovat menossa.

P.S. en ole äärisuvakki, enkä hyväksy väkivaltarikoksia keneltäkään rotuun tai kansalaisuuteen katsomatta, mutta en myöskään sokeaa rasismia tai kokonaisen kansan tai rodun tuomitsemista ainoastaan sen vähemmistöön kuuluvan rikollisen aineksen tekojen vuoksi.

Olen puhunut.
Tälläistä se monikulttuuri käytännössä on. Juhlapuheissa se on sitten jotain muuta. Maahanmuuton yhä lisääntyessä näemme yhä enemmän eri väestöryhmien välistä väkivaltaa ja sitten kun nykyinen tulonsiirtohyvinvointivaltiomme joudutaan rahan loppumisen takia ajamaan alas on edessä sisällissotaa muistuttava tilanne. Mut ei auta valittaa, tätähän me kuulemma haluamme.
 

Yhteistyössä