Ranuan eläinpuistosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ranualla on hotelli Ilveslinna

http://www.hotelliilveslinna.fi/?deptid=17773

Eläinpuistossa on paitsi eläimiä, hyvät maastot kävellä sekä lapsille paljon puuhaa ja tekemistä järjestetty.

Mukava paikka. Majoituksesta en osaa sanoa. Leirintäalue sielä ainakin on. Löysin tämmösen, jos se auttaa asiaa.

Rovaniemi on aika lähellä. Noin 80km.

http://www.ranuazoo.com/Suomi/Kesa/Palvelut/Majoitus.iw3

kannattaa mennä! itse olen ranualta kotoisin ja mä en osaa pitää sitä enää "minään", koska penskasta asti ravannu siellä joka kesä monet kerrat. mutta meidän lapset siellä käy joka kesä ja aina yhtä paljon siitä pitävät! :)

yöpymispaikkoja siellä on monenmoisia, hotelleista mökkeihin!!

käytiin jo karhun pentua kahtomssa. ja uudestaan aijotaan käydä. kyllä siellä kuluu aika. omat eväät mukaan niin olis ku retkellä. ranua zoo:lla on karavaanari alue. vaunu tai auto mukaan. Lisäksi hotelli ilveslinna on keskustassa ja mökkejäkin varmaan löytyy..

Ihanaa kiitos,ehkä mekin sinne sitten mennään kun ei ole koskaan vielä tullut käytä eikä meillä ole oikein lähellä mitään muutakaan viisasta lapsille.Pitääkin mennä googlettamaan noita majoítuksia jos olisi ihan vaikka yhden yön siellä.

Eikähän tuolta oo Rovaniemelle kuin 80km joten yöpymispaikkoja voi katsella myös sieltä :) Ihan mukava paikka se on, tuon kierron lisäksi siellä on kotieläinpuisto jossa voi tosi läheltä tutkia sikaa, kanaa, pupuja, ankkoja, hevosia jne. Ja tosi iso leikkipuisto samalla alueella.

Tehkää muuten omat eväät mukaan, siellä reitin varrella on paikkoja missä voi pitää taukoja. Ja hyttysmyrkyt mukaan!!! :D

Hellepäivänä siellä ei ole mitään nähtävää. Eläimet makaavat varjossa, jossain suurten aitausten sisällä. Kahtena kesänä käyty ja suurinpiirtein läpi kävelty.. ei ole nähty montaa eläintä. Tämä siis ainakin "luonnon eläinten" osalta. Kotieläimet asia erikseen.

me käydään joka kesä siellä retkellä :) kiva paikka, rauhallinen... eväät kannattaa pakata mukaan...löytyy laavua ja grillikotaa (kaasugrillit), ravintolassa ykspuolinen ja kallis ruoka. HYTTYSMYRKYT MUKAAN! hyttysiä ja mäkäräisiä ihan mielettömästi... kostea metsä ympärillä niin pikkuelukat tykkää.

Yhteistyössä