Edelliselle: Minä olin kärkäs, minähän tuossa lainatussa tekstissäni juuri itsekin pyytelin anteeksi kiivasta (=kärkästä) kommentointiani. Ei univelkakaan kaikkeen oikeuta.
Kun nyt kerran on ryhdytty syynäämään suurennuslasilla, niin tässä faktaa:
Vipetys kirjoitti:
"Kävin lääkärissä ja otettiin reumakokeet, mutta kaikki onneksi puhtaat ja arvot erinomaiset. "
Maru-maru kirjoitti:
"Ei sun näistä oireista tosiaan tartte reumaa pelätä, ihme ettei lääkäri tiennyt näistä vaivoista???"
Ihmettelen vain... kirjoitti:
"Kävitkö lääkärissä silloin vai minkä vuoksi voit antaa diagnoosin tietämättä taustaa ja perintötekijöitä?"
Siis
1. Diagnoosin on tehnyt lääkäri jolla Vipetys on käynyt eikä nettihahmo nimeltä maru-maru.
2. Miten minä oman lääkärissä käyntini perusteella voisin antaa diagnoosin jollekin toiselle??
Olkoon tämä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun olen alentunut nettiriitelyyn. Tää on normaalisti sellasta mukavaa "nettivertaistukiajanviettoa kunvauvanukkuujahaluunirrottautuahetkeksi", tyhmä on se joka provosoituu muiden kommenteista (tällä kertaa se todellakin olin minä). Harmitti vaan se että kun itse yrittää laittaa toiselle kannustavan kommentin, puhtaasta kohtalotoverin auttamisen ilosta, niin johan on joku sormella osoittelemassa ja tuomitsemassa. Onhan se tietenkin helppoa etsiä toisten kirjoituksista virheitä ja epäkohtia joihin voi sitten yhdellä tai kahdella lauseella vetästä rankan tuomion. Vähän niinkuin jumalan roolissa

)
No, eihän sen pitänyt tulla yllätyksenä, kyllähän sen on nähnyt aina ja aina uudelleen että näitä jumalia riittää näillä keskustelusivuilla. Ja miksei riittäisi, onhan meitä ihmisiä niin monenlaisia. Siitähän näiden palstojen mielenkiintoisuuskin johtuu. Jatketaan siis keskusteluja! Jee!
Anteeksi vielä sivullisille, toivottavasti jätitte tän riitelyosuuden lukematta

)