Rantamuoti raskaanaolevilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma 18 wee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma 18 wee

Vieras
Vihdoin tuli ihanat rantakelit mut törmäsin ihan mykistävään ongelmaan! Mites te muut pukeudutte rannoille varsinkkin raskauden loppuvaiheilla? Itellä menossa 7. kuu ja masu on jo aikamoinen :) Kaapista löytyy vaan viime vuonna ostamat lappubikinit mut onko liian provot, varsinkin kun rintavarustus on kasvanut B:stä D kupposiin ja tuntuu et kohta Deeki käy ahtaaks :( Lappubikineis tietty hyvää et jos ympärysmitta käy pieneks ni säätövaraa löytyy, kun taas tavalliset rintsikkamalliset bikinit voi alkaa kiristää. Mut pelkään et rinnat pullahtaa niistä ulos kun on aika hölskyväiset :( Vinkkejä ja kokemuksia kuunnellen ja ootellen.

Mulla oli normibikinit ja sellanen uimahamoshuivihässäkkä mahan päällä. Eli sellanen kietasuhame.

Minusta piukea vauvamaha EI ole kaunis, mutta sehän on katsojan silmässä enkä käske kenenkään peittää, eikä muiden mahat häritse, mutta siis itse peitän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma 18 wee:
Eli sulla tollaset vai? Onko hyvät? Hinta ei kyl tosiaan oo paha! Ootko ite mitä kokoo/onko käsityst mahtuuko D-kupin riipukset hyvin noihin?

Minuako tarkoitit? Mulla on joku B-kuppi, enpä ossaa D:stä sanoa.
*muoks* ja mahaa ei vielä paljoa ole, ostin vain jo varuilta kesää/syksyä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mulla oli normibikinit ja sellanen uimahamoshuivihässäkkä mahan päällä. Eli sellanen kietasuhame.

Minusta piukea vauvamaha EI ole kaunis, mutta sehän on katsojan silmässä enkä käske kenenkään peittää, eikä muiden mahat häritse, mutta siis itse peitän.

Joo tosiaan kauneus on katsojan silmässä.
Minusta ihan hyvin voi olla bikinit päällä rannalla niinhän ne vähemmänki mahakkaat on...
Ja vauvamahahan on kaunis ei siis semmosta läskiä niinku ylipainoisilla

Kyllä mulla oli ihan tavalliset, joskin isommat kuin normaalisti, bikinit, viime kesänä rannalla:) Eipä tullut mieleenkään, että jotain oisin häirinnyt. Tyttö syntyi elokuun alussa, ja juuri ne ihan viimeiset viikot oli parhaimpia rantasäitä, eli oli tosiaan mahaa mitä näytellä:D Ja nätti maha olikin.

Ihan tavan bikinit mäkin laittaisin enkä aio kyllä mahaani peitellä.. mä tykkään mjun masusta :D .. tosinyläosa on jo aivan liian pieni, enkä halua maksaa maltaita ( joutuu ostaa erikoisliikkeistä, pienen ympäryksen takia ) niin nyt tän kesän kyljen rintsikat päällä.. toppi siinä päällä ylös käärittynä.. jos vaan näyttää ok:lta, en oo kokeillu :D ja alaosa menee ihan normisti onneks :D

Mä olen ollut bikinit päällä niin uimahalleissa kuin rannallakin ja aion todellakin olla tulevaisuudessakin.

Jos jotakuta mun vauvamaha häiritsee ja jos mun pinkeä maha ei ole jonkun makuun kaunis, niin ole hyvä, saa katsoa toiseen suuntaan!! :D

Mulla on räikeän pinkit bikinit, joita ei ole tarkoitettu raskaanolevalle. Mutta hyvin toimii! :)

Jos haluut päästä yksillä bikineillä kesän läpi, niin kannatan lappubikineitä! Ei vaivaa muuttuva ympärys niinku rintsikkabikineissä...ja tietty jos vielä paljon kasvat maidonnousun vuoksi, niin eikös tuo riitä kun nännit saa pidettyä piilossa. Ainakin katseita keräsin itse aikoinaan pikku lappubikineissä kun muuten oli rinnat tyrkyllä ja laput peitti vaan nännit :)

Alkuperäinen kirjoittaja d70:
Joo...oman kokemuksen mukaan kannatan lappubikinejä, nii ei haittaa vaikka rinnat viel kasvaiskin!

Joo...itellä laskettuun aikaan enää pari viikkoa ja kevään etelänreissulle ostin lappubikinit. Silloin vielä kokoa B, mut nyt kans turvonnu vähintään D:hen, mut jotenkin vielä sain itteni ängettyy niihin tänään. No...jos on sinut kroppansa kanssa, niin katseita ainakin pääsee keräämään jos on vaa pienet laput rintojen peittona ;)

Yhteistyössä