Ranskan presidentti Macron joutui vaimonsa pahoinpitelemäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Netti on täynnä sekavia ”some vaikuttajia”.
Heitä riittää tälläkin palstalla harmaina ja kirjautuneina. Olen yksi heidän uhreistaan. Kaikki muut herjat olen jo saanut kontolleni, mutta Brigitte Macronin saamat oletukset ovat vielä tulossa kohdalleni.
Siksi päätin ennakoida tilanteen, ja poistua palstalta.
Joulukuussa 2020 tein virheen, joka on syytä vihdoin korjata.
Moni ”annalainen” oli minua miljoona kertaa viisaampi.

Tekoäly on vahvistanut kasvoja vertailemalla että se yksi tyypi Jean Michel on sama ihminen kuin nykyinen Brigitte Macron, joten Candice Owensin teoria olisi siis totta eikä mikään teoria enään.

Ehkä se oli parasta sanoa 15 niin ei tulisi lain kanssa ongelmia
Ranskalaiset ymmärtävät kaiken aina parhain päin
Macronin aloittaessa seksin opettajansa kanssa oli lainsäädäntö vielä toinen. Brigitte olisi tuomittu vain, jos Macron olisi todistanut, että seksiä on harrastettu hänen tahtonsa vastaisesti.

Alizée oli laillista "riistaa" tehdessään Moi Lolita-hitin 16-vuotiaana.

Viimeksi muokattu:
Macronin aloittaessa seksin opettajansa kanssa oli lainsäädäntö vielä toinen. Brigitte olisi tuomittu vain, jos Macron olisi todistanut että seksiä on harrastettu hänen tahtonsa vastaisesti.

Alizée oli laillista "riistaa" tehdessään Moi Lolita hitin 16-vuotiaana.
😳
Tuttu biisi mutten ole koskaan tsekannut kuka tuo laulaja on. Luulin kypsäksi naiseksi kypsän naisen äänen perusteella, mutta olin väärässä 🙇🏼‍♂️

Macronit ovat palkanneet amerikkalaisen pr-toimiston promoamaan itseään, veronmaksajien rahoilla luultavasti. Onkohan heillä suunnitelmissa tulla julkisesti ja isolla tyylillä ulos kaapista ja kaavailevat ehkä seuraavaksi itselleen uraa viihteen parissa siellä rapakon takana?

Kyllä tässä ihmisessä on paljon miehisiä piirteitä kuten isot jalat, luiset kintut ja miehekäs kävelytyyli, iso rintakehä ja leveät hartiat. Päässä ilmeisesti peruukki.

Brigitte ja Emmanuel silloin aikanaan...
a5e27a362972b8c11bbe08f61717a44b.jpg

Mikä ihmeen pakkomielle eurooppalaisilla on jenkeistä? Eihän sen pitäisi ketään liikuttaa mitä heistä ajatellaan heille kaukaisessa maassa valtameren toisella puolella. Macronitkin luulevat että kaikki action tapahtuu vain Amerikan mantereella ja muilla ei ole väliä?

Yhteistyössä