”Ranskalaiset kuuluvat Euroopan hoikimpiin ja helsinkiläiset Suomen – tästä se johtuu.” Mikä on sinun tekosyysi olla lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väärän vertailun valitsit. Suomenruotsalaiset on omien havaintojen mukaan paremmin itsestään huolta pitäviä

Pitäis verrata vaikka Kajaaniin, Joensuuhun tai Kuopijjoon.
No ei ehkä paras vertailukohde, mutte ei vaasalaisistakaan ruotsinkielisiä ole kuin viidesosa.
Esim. Sipoo Helsingin kupeessa on ruotsinkielisempi.

Luin ip-lehden nettijutun naisesta, joka oli sairastunut ylikuntoisuuteen.
Kultainen keskitie liikunnassa ja ravinnossa on kaikkein paras ja terveellisin.
Luonnossa liikkuminen on liikuntamuodoista paras. Eilisen lenkin jälkeen poimin valkovuokkoja rinteestä, joka oli valkovuokoista valkoinen kuin lumihanki.
Toivotaan, että alkava viikko tällä palstalla on iloa ja hyvää mieltä tuottava.

Oletko synnyttänyt, parisuhteessa tai tupakoitko? Olet vielä niin kovin nuori.
Miehenä en voi synnyttää, parisuhteessa olen kyllä, en ole koskaan tupakoinut. Kiitti kehuista. Vertasin painoani siihen kun olin jo aikuinen eli armeija oli käyty ja olin työelämässä,
Armeijassa oikestaan ylensöin, eli illalla vielä usein kolmannen lämpimän aterian, maha pullotti pinkeenä puolikkaana jalkapallona. Luulen että se tuli vaan sulamattomasta ruuasta kun söin niin paljoan eikä massu pystynyt käsittelemään kaikkee
Mutta minkäänlaista lihomista ei tapahtunut

Miehenä en voi synnyttää, parisuhteessa olen kyllä, en ole koskaan tupakoinut. Kiitti kehuista. Vertasin painoani siihen kun olin jo aikuinen eli armeija oli käyty ja olin työelämässä,
Armeijassa oikestaan ylensöin, eli illalla vielä usein kolmannen lämpimän aterian, maha pullotti pinkeenä puolikkaana jalkapallona. Luulen että se tuli vaan sulamattomasta ruuasta kun söin niin paljoan eikä massu pystynyt käsittelemään kaikkee
Mutta minkäänlaista lihomista ei tapahtunut
Nuorena kulutus on huikeaa ja siksi kiloja ei kerry siis niillä, jotka liikkuvat. Sanotaan, että parisuhde tuo n +5 kg ja yleensä miehet lihaoavat silloin kun ollaan yhdessä raskaana.
Keski-iän ylittäneillä miehillä rasva kertyy yleensä vatsaan.

Nuorena kulutus on huikeaa ja siksi kiloja ei kerry siis niillä, jotka liikkuvat. Sanotaan, että parisuhde tuo n +5 kg ja yleensä miehet lihaoavat silloin kun ollaan yhdessä raskaana.
Keski-iän ylittäneillä miehillä rasva kertyy yleensä vatsaan.
Oon iloinen että oon poikkeustapaus. Ja vitsaillut usein tutuille että kärsin paino-ongelmasta kun en saa sitä lisää
Roskaruokaan en aio siltikään tukeutua ja elelen terveellisesti ilman ylipainon nivel- tai muita vaivoja
60+ v

Yhteistyössä