Rannalla bikineissä synnytyksen jälkeen :D

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
Tällainenkin aloitus tuon toisen ketjun innoittamana :D
Eli, kehtaako roikkuvan kengurumahan kanssa olla uimarannalla?

Oikeesti haluan tietää, saako kesällä uida jos synnyttää ennen kesää? Ja imettää. Voiko saada rintatulehduksen tms? Tykkään, jos en uimisesta niin ainakin käydä vähän pulikoimassa luonnonvesissä kesäisin. Eilen illalla aloin miettiä tätä...

No, mä olen synnyttänyt aina loppusyksystä, joten ei ole tullut tilaisuutta mennä rannalle. Uimahalliin olen mennyt kyllä. Rintatulehduksia ei ole tullut, vaikka olen uinut ja imetellyt vähän missä vaan. Rannallakin sitten kesällä.

Jos pieni käärö mukana, niin kehtaisin! Mahtaa olla näky... :D Jälkivuodon loputtua voi uida, imettämistä en pitäisi esteenä, kunhan vedet lämmenneet. Ainakin ite meinaan koklata, jos elokuussa vielä tarkenee... Yleensähän silloin kesä parhaimmillaan.

Poika syntyi juhannuksena ja heinäkuun lopulla olin biksuissa rannalla ottamassa aurinkoa, uimassakin kävin, en onneksi saanut rintatulehdusta. :)
Mulle ei jäänyt roikkuvaa mahaa, isot tissit kylläkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Poika syntyi juhannuksena ja heinäkuun lopulla olin biksuissa rannalla ottamassa aurinkoa, uimassakin kävin, en onneksi saanut rintatulehdusta. :)

Oltaisipa me kaikki yhtä onnekkaita... Toivottavasti minä ainakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Oltaisipa me kaikki yhtä onnekkaita... Toivottavasti minä ainakin :D

Mä hikoilin varmaan osan kiloistani pois kun imetin... :whistle: Siis mun kohdalla se todella pudotti painon nopsaan lähtölukemiin ja tosiaan vatsa oli kuukaudessa jo kutistunut, löysä tietysti vielä mutta ei sitä maatessa nähnyt todellakaan, muhkeaa rintavarustusta varten tosin jouduin uusimaan bikinien yläosia. B)

Mä ainakin kehtaan.

Vaikka kun katsoo noita kolmosen synnytyksen jälkeen otettuja kuvia, mietityttää, enkö tosiaan edes vilkaissut peiliin silloin... :whistle:

(iha v.itunrumat bikinit, kerrassaan hirmukarmeat eivätkä edes sopivat :headwall: )

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä ainakin kehtaan.

Vaikka kun katsoo noita kolmosen synnytyksen jälkeen otettuja kuvia, mietityttää, enkö tosiaan edes vilkaissut peiliin silloin... :whistle:

(iha v.itunrumat bikinit, kerrassaan hirmukarmeat eivätkä edes sopivat :headwall: )

:laugh:

Mä en enää jaksa välittää toisten mielipiteistä ja odotuksista vartalon suhteen... Tosin omat odotukset taitaa olla kovimmat. Mutta aioin mennä synnytyksenkin jälkeen (3.s lapsi) ihan niin kuin ennenkin... Ei tässä enää teinivatsaksi/kropaksi taivuta vaikka mitä tekisi! Ei ainakaan mun urheilumotivaatiolla, kunhan suunnilleen entisiin vaatteisiin sitten joskus mahtuu. Rohkeesti vaan kaikki!!!

Mulla on lapset syntyneet joulu/tammikuussa niin on hyvin ollut jo bikini kunnossa kesäksi. Roikkuvatsaa ei ole jäänyt, eikä tullut arpiakaan. Toisaalta jos lapsista olis kroppaan jotain jälkiä jäänyt, niin varmaan ylpeänä olisin ne kantanut eli rohkeesti vaan rannalle, äidit :D

Mä synnytin tammikuussa 2006 kuopukseni, ja seuraavana kesänä oltiin paljon rannalla ja maauimalassa, enkä toooooodellakaan ollut bikinikunnossa mutta eipä ollut kaikki muutkaan jotka siellä bikineissä kulki :D. Ai-van sama mitä joku ajattelee tai on ajattelematta, oli siellä mua lihavampiakin bikineissä, ja niillä ei ollu ees vauvaa... :whistle: .
Imetin kesät 2006 ja 2007, kävin paljon uimassa, enkä saanut rintatulehduksia =) .

Mulla syntyi lapsi maaliskuussa ja kyllä mä kävin jo samana kesänä bikinit päällä uimassa. Auringon otto ei oo ikinä ollut se mun juttu...
Ja vaikka multa kilot karis nopeaan pois, oli mahassa pitkään löysä nahka ja "kurttuja" mitkä itteeni häiritsi, mut enpä huomannut kenenkään niitä tuijottavan. Tosin sen verran mulla on itsetuntoa, ettei muiden katseet häiritse muutenkaan... mitä väliä sillä on???

Mun mielestä pienten vauvojen äidit voi ihan hyvillä mielin käydä rannalla ihan siinä muutkin. On siellä muitakin ties minkäkokoisia ja -mallisia ihmisiä joten sekaan vaan!
Sitä paitsi ihminen, joka just (eli tyyliin 4kk sisällä ) on synnyttänyt, on kyllä ihan oikeutettu olemaan vähän löllö.

Olen käynyt rannalla ja uinut kevät/kesä vauvojen kanssa kuten myös syksyvauvojenkin kanssa. Imettäessä täytyy vain ottaa huomioon, ettei jää marän biginiyläosan kanssa viimaan vaan vaihtaa uimisen jälkeen kuivaa ylle.

Syksyvauvojen kanssa olen kulkenut bigineissä, mutta kevät/kesä vauvojen kanssa olen vähän ujostellut alkuun vyöryvää vatsaani. Ensin olen ottanut rusketyksen vatsaan muualla kuin yleisellä rannalla, mutta loppukesästä taisin jo bigineillä uskaltautua sinnekin.

Uusimmat

Yhteistyössä