meillä olis koululla pirskeet mut en mä tän selän kanssa nyt pääseAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tekis mieli bilettämään, mutta yksin ei viittis lähteä..
Jos mä meen sun puolesta ja sanon olevani sä :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:meillä olis koululla pirskeet mut en mä tän selän kanssa nyt pääseAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tekis mieli bilettämään, mutta yksin ei viittis lähteä..
voit toki mennä ihan omana itsenäsi Näet ainakin tuota samba touhua läheltäAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jos mä meen sun puolesta ja sanon olevani sä :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:meillä olis koululla pirskeet mut en mä tän selän kanssa nyt pääseAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tekis mieli bilettämään, mutta yksin ei viittis lähteä..
No mut muahan kattotais kieroon, kun tällänen rautakanki menis teidän elastisten joukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:voit toki mennä ihan omana itsenäsi Näet ainakin tuota samba touhua läheltä
Ei katsota. Mukaan otetaan aina avoimin sylin...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mut muahan kattotais kieroon, kun tällänen rautakanki menis teidän elastisten joukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:voit toki mennä ihan omana itsenäsi Näet ainakin tuota samba touhua läheltä
Oliskos siellä sutinaa :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei katsota. Mukaan otetaan aina avoimin sylin...
:headwall: :headwall: Meillä on oma stalkkeri, joka kiusaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Meidän älykäs sutinaketju meinaa mennä ihan pilalle |O
(luin noita edellisiä sivuja...)
kyllä. Siellä on komeita soittajiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oliskos siellä sutinaa :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei katsota. Mukaan otetaan aina avoimin sylin...
mä poistin nuo samba-asu kuvatkin tuon takia...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::headwall: :headwall: Meillä on oma stalkkeri, joka kiusaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Meidän älykäs sutinaketju meinaa mennä ihan pilalle |O
Onko ne varteenotettavia? Ja vapaita? :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kyllä. Siellä on komeita soittajia
No niin :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Kikkeliskokkelis
Osan on varteenotettavia ja komeita...osa taas vähemmän komeita vähän niinkuin meissä tanssijoissa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onko ne varteenotettavia? Ja vapaita? :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kyllä. Siellä on komeita soittajia
No heippa sullekin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Kikkeliskokkelis
Höh.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä poistin nuo samba-asu kuvatkin tuon takia...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::headwall: :headwall: Meillä on oma stalkkeri, joka kiusaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Meidän älykäs sutinaketju meinaa mennä ihan pilalle |O
tuitui huuhaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Kikkeliskokkelis
Saiskohan sieltä sitten sutinaa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Osan on varteenotettavia ja komeita...osa taas vähemmän komeita vähän niinkuin meissä tanssijoissa.