Sitä kai odotellaan vasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä tästä nyt niin rankkaa teki
Put put :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: :heart: Sut sut.
No me aiotaan sutista tästä ennätyspitkä ja toi otsikko oli sopivan raflaavaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä tästä nyt niin rankkaa teki
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Put put :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: :heart: Sut sut.
Mitä asioita?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä mietin nyt siirrynkö illaksi tälle kevytmieliselle linjalle vai jaksaisiko keskustella noita asioita... Väsyttää ja ärh ärh.
Mä olen tuolla koittanut jauhaa asiaa muutamassa ketjussa tänään. B)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitä asioita?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä mietin nyt siirrynkö illaksi tälle kevytmieliselle linjalle vai jaksaisiko keskustella noita asioita... Väsyttää ja ärh ärh.
Mä aattelin olla tällä hyvinkin vapaa- ja kevytkenkäisellä linjalla ja sutista, jos kamuja piisaa. Yksi ei oo kivaa sutista. :ashamed:
No eihän voi olla omaa ja oikeeta elämää...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen tuolla koittanut jauhaa asiaa muutamassa ketjussa tänään. B)
Ja sitten on tietysti se oikea elämäkin. Hmm. :xmas: :xmas:
Ota rennosti Lilii =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä mietin nyt siirrynkö illaksi tälle kevytmieliselle linjalle vai jaksaisiko keskustella noita asioita... Väsyttää ja ärh ärh.
Ei niin :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No eihän voi olla omaa ja oikeeta elämää...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen tuolla koittanut jauhaa asiaa muutamassa ketjussa tänään. B)
Ja sitten on tietysti se oikea elämäkin. Hmm. :xmas: :xmas:
Mullakin Kauheeta sutinaa het illan alkuun :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:oli äsken yyveetä postilaatikossa
Sutisetsä meidän kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja cet:Ota rennosti Lilii =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä mietin nyt siirrynkö illaksi tälle kevytmieliselle linjalle vai jaksaisiko keskustella noita asioita... Väsyttää ja ärh ärh.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sutisetsä meidän kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja cet:Ota rennosti Lilii =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä mietin nyt siirrynkö illaksi tälle kevytmieliselle linjalle vai jaksaisiko keskustella noita asioita... Väsyttää ja ärh ärh.
ei sitä kuule uskalla yksityisviestejä ihan tuntemattomille laittaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No hö, mulla ei ole ollut :ashamed: mut on hyljätty ja unohettu..
En mä oo tuntematonAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei sitä kuule uskalla yksityisviestejä ihan tuntemattomille laittaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No hö, mulla ei ole ollut :ashamed: mut on hyljätty ja unohettu..
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En mä oo tuntematonAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei sitä kuule uskalla yksityisviestejä ihan tuntemattomille laittaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No hö, mulla ei ole ollut :ashamed: mut on hyljätty ja unohettu..
:ashamed:
No, mutta se on sivuseikka. Mä tunnen mut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei me kyllä tunneta