Rankkaa puuhaa toi nimilappujen ompelu

Se ois kyllä niin paljon helpompaa mutta aattelin sitä tässä että kun nuo vaatteet taas kohta jää pieneks niin joutaa myyä pois ne sit! Ei oo kivaa jos siellä sit lukee lapsen nimi vaatteessa.
Nimilaput on helppo sit ratkoa irti ja ommella taas uutee, isompaan vaatteeseen :D

(ompelen ne muute pesuohje lappuihin niin ei tuu ite vaatteeseen jälkeä )

Se apteekista ostettava teippi, pysyy tosi hyvin kiinni, mä olenkin käyttänyt sitä, se on helppo nykästä irti kun pistää vaatteen eteenpäin, ei jää mitään merkintöjä näkyville ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Se apteekista ostettava teippi, pysyy tosi hyvin kiinni, mä olenkin käyttänyt sitä, se on helppo nykästä irti kun pistää vaatteen eteenpäin, ei jää mitään merkintöjä näkyville ;)

Minkä niminen tuo on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

Minkä niminen tuo on?

Siis teipin merkki?

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ja nyt työ vasta tuon teipin kerrotte kun yli puolet on jo merkattu |O |O :kieh:

Vai oisko mun tarttenu tulla kysymään ideoita aiemmin :whistle: :ashamed: :laugh:

Ehkä.
Onhan tuolla euroteamillakin silitettäviä ja sitten jotain taggeilla laitettaviakin.

http://www.euroteam.fi/

Mutta tuo teippilaastari varmaan edullisin vaihtoehto.

mä oon melko laiska, ja onneks ei tarvinnu kuin ulkovaatteita nimikoida.. niin siihen nauhaan ei kantti vaan sellainen purkautumaton valkea alle sentin leveä, mikä lie-nimeltään. oon kirjoittanu nimen ja solminu raksiin kii.

pysyy kivast ja kuluu sovivasti lähes näkymättömiin, kun vaate jää pieneksi. Tussia ei kerran ollut missään ja aatteli, että kai se tuokin kestää pari päivää...