Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 10:55 Iso-O kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä kuin edellinen kirjoittaja rasvalapun käytöstä näin ensiapua harrastavana ihmisenä. Ohjeissa nimenomaan suositellaan rasvalapun käyttöä palovamman hoidossa
Siis missäs minä olen kirjoittanut, että ei rasvalappuja palovamman???? Kirjoitin että ei RASVAA. Vasittuja rasvalappuja on olemassa mutta harvemmilla niitä on kotona, joten monet käyttää bepanthenea tmv.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2004 klo 10:20 tiinu kirjoitti:\Okeiokei, ymmärsin väärin...sori! Eiköhän näillä ohjeilla jo sormet saada kuntoon...! =)Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 10:55 Iso-O kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä kuin edellinen kirjoittaja rasvalapun käytöstä näin ensiapua harrastavana ihmisenä. Ohjeissa nimenomaan suositellaan rasvalapun käyttöä palovamman hoidossa
Siis missäs minä olen kirjoittanut, että ei rasvalappuja palovamman???? Kirjoitin että ei RASVAA. Vasittuja rasvalappuja on olemassa mutta harvemmilla niitä on kotona, joten monet käyttää bepanthenea tmv.