Rakkula suussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle on ilmaantunut rakkula suuhun (poskeen), pieni, läpinäkvä ja kova. Ei ole kipeä. Mainitsin ohimennen siitä miehelle ja hän sanoi että hänelläkin on nyt sellainen.
Mikäs tämä on? Ilmeisesti joku tarttuva tai sitten vaan sattumaa?

Ei ole kipeä ja sijaitsee poskessa. Tää on ihan kivikova ja läpinäkyvä rakkula. Ihmeellistä sinänsä kun miehelläkin on sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Voi olla myös herpeksen (mikä yleensä ilmestyy huuleen) aiheuttama suutulehdus. Onko kipeä?

Se tarttuu , meillä on ollut sitä kaikilla. Se puhkeaa helposti , varsinkin flunssan yhteydessä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole kipeä ja sijaitsee poskessa. Tää on ihan kivikova ja läpinäkyvä rakkula. Ihmeellistä sinänsä kun miehelläkin on sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Voi olla myös herpeksen (mikä yleensä ilmestyy huuleen) aiheuttama suutulehdus. Onko kipeä?

Se tarttuu , meillä on ollut sitä kaikilla. Se puhkeaa helposti , varsinkin flunssan yhteydessä. :/

Jos sitten ovat noita aftoja juuri.

Nämä rakkulat mitä meillä on ollut, ovat todella kivuliaita .
:(

Toivottavasti lähteävät pian pois :wave:

Googletin tietoa tuosta aftasta niin ymmärsin että ne on kipeitä. Voisko tämä rakkula olla jotenkin yhteydessä siihen kun ollaan sairastettu flunssaa jo pidemmän aikaa?

Mun miehellä on sellaisia valkoisia läikkiä/rakkuloita suussa ja niiden keskellä on reikä :o
Osa niistä on kipeitä ja osa ei. Sille on tullut ennenkin sellaisia kun on ollut flunssaa niin sen jälkeen. Kävi sitten tänään lääkärissä kun kurkku on tajuttoman kipee. Diagnoosi angiina

Pitää seurata häviääkö nuo vai lisääntyykö. Jäi vaan vaivaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Mun miehellä on sellaisia valkoisia läikkiä/rakkuloita suussa ja niiden keskellä on reikä :o
Osa niistä on kipeitä ja osa ei. Sille on tullut ennenkin sellaisia kun on ollut flunssaa niin sen jälkeen. Kävi sitten tänään lääkärissä kun kurkku on tajuttoman kipee. Diagnoosi angiina

Yhteistyössä