""rakkauskirje""

  • Viestiketjun aloittaja madda
  • Ensimmäinen viesti
madda
Kommentteja hyvät herrat ja naiset! Tällainen viesti tuli sähköpostiini mieheltä joka ""väittää"" olevansa minuun kiintynyt???Mies oli luonani viimeksi 7. 1. Annoin lähtöpassit koska oli poissaollessani tonkinut tietokoneeni tiedoston sekä kopionut sieltä tietoja omalla koneelle.

Ihmetystä herättää miksi mies on minusta kovin kiinnostunut, vaikka hänen mielestään olen täysi nolla jokasuhteessa? Kirje on järkyttävä ja mietin jo onko mies täysin terve mieleltään?

Jos suhde loppuu siitä jää muistot mutta ei tulisi mieleenkään haukkua sen jälkeen toinen maanrakoon. ja varsinkaan näin julmasti.




Joo, korjaan hiukan. Se muija ei ottanut avainta vastaan silloin, joten
lähetin hänelle sen Oulusta.

Aloitit henkisen väkivallan, joten minä jatkan, siihenkin minulla on
oikeus. Oikeus on, koska niin paljon paskaa olen saanut niskoilleni
sinulta. Tässä muutamia ajatuksiani, joita en olisi halunnut puhua.

* Olet nainen numero 70 tai 71 jota olen pannut.

* Näistä kymmenistä naisista olet ehdottomasti yksi heikoimmista sängyssä.

* Sinä et pidä suutelusta, koska et osaa.

* Oletko lukenut näitä tutkimuksia, joissa on haastateltu koulutettuja
ja kouluttamattomia naisia ja kysytty heidän tyytyväisyyttään
sukupuolielämäänsä. Tulokset ovat samanlaisia aina: koulutetut ovat
aktiivisempia ja siksi tyytyväisempiä seksiinsä. Sinä sulkeudut tähän
kouluttamattomien mitättömään joukkoon: et ole täysin tyytyväinen
rakkauselämään, koska itse olet niin helvetin estynyt ja passiivinen.
Yksinkertaisesti: olet huono sängyssä, miehen on vaikea haluta sinua.

* Mutta miksi sinut otin? Siksi että olet samaheimoinen ja uskoin
ymmärtäväni sinua paremmin kuin esimerkiksi hämäläistä tyttöä.

* Ehdottomasti paras piirteesi onkin juuri ihmisenä oleminen, naisena ja
seksuaalisena olento olet liki nolla.

* Tuon ikäisellä naisella ei pitäisi enää olla kainoutta tulla sänkyyn
miehen kanssa. Tarkoitan, että nainen ottaa kyllä vaatteet pois, jos
seksistä nauttii ja luottaa itseensä.

* Sinä et luota itseesi, sinulla on helvetin huono itsetunto. Ihmettelen
mistä helvetistä olet saanut sen ja miten olet voinutkaan pärjätä tässä
maailmassa?

* Huippua on se, että nainen käy elvistelemään, että ""hän kelpaa
miehille!"" Jo on aikoihin eletty, että nainen kehuu tämmöisellä. Kyllä
luonnon järjestys on sellainen, että urokset tarjoavat itseään naaraille
ja jälkimmäiset tekevät valintansa. Se todellakin, että kehut mulle
tällaisilla miestuttavuuksilla, on merkki heikosta itsetunnostasi.

* Jokainen terve ihminen on luonnostansa mustasukkainen, mutta vain jos
siihen on aihetta. Minäkin olen, jos minusta tehdään sellainen. Sinä
olet sairaalloisen mustasukkainen heikon itsetuntosi vuoksi.

* Minulla ei ollut mitään keinoja kasvattaa sinua, se vastuu jää sinulle.

* Totta, olin luonasi joulukuun alussa. Minä rukoilin hiljaa mielessäni,
että et puhu minulle mitään naissuhteista, joita minulla ei ole ollut.
Lisäksi toivoin että et puhuisi omistasikaan. Mutta turha toivo, jouduin
joka perkeleen kerta sanomaan sinulle sen yhden ja saman: naista ei ole
ollut. Ja jos olisikin ollut, mitä sitten, emme suunnitelleet enää
seurustelua. Molemmat olimme vapaita menemään minne lystää.

* Läksin siis Tunisiaan, koska en saanut päätäsi mitenkään kääntymään,
että minulla ei ole suhdetta. Et uskonut minua, mulle oli aivan sama
mennä sinne, olihan saamani kohtelu koko ajan samaa eli helvetin
ala-arvoista.

* Eniten ihmettelen itseäni, miten olen kiintynyt sinun kaltaiseen
tyhmään maalaisämmään. Vastaus löytyy yksinäisyydestäni, joka on osani.

Sori että vaivasin elämälläni sinua!
 
Siivooja
Samaa mieltä kuin edellinen kommentti. Ei tämä ole rakkauskirje, tämä on herjauskirje. Todella paksua tekstiä vaikka ihmissuhde oliskin päättynässä. Toinen purkaa vihaisia tunteitaan sinuun. Unohda kirje, unohda mies, poista hänet kännykästäsi ja systeemeistäsi.

Jatka elämääsi eteenpäin.
 
vinkkaa
vähän mistä löysit tuollasen miehen... voisin ajatella omaksi avomiehekseni, joka on selvästi hypännyt vieraissa viime aikoina... hänelle kosto on aina sallittua, hän on aina se viaton osapuoli, hän tekee kaikkensa ja minä sotken vain kaiken... vihjaa vähän...
 
yks
Yrittää selvästi saada sut alistettua ja jopa itkemään kommenteillaan.

Hyvä, jos olet voinut ohittaa koko miehen ajatellen, että hänessä on jotain vikaa, ei sinussa. Näin nimittäin on!


Sinun ei tarvitse sietää tuollaista. Alla oleva kertoo miehen häiriintyneestä ajatusmaailmasta paljon!
""* Minulla ei ollut mitään keinoja kasvattaa sinua, se vastuu jää sinulle.""

Jos haluat päästä helpolla:

Voit joko olla vastaamatta kirjeeseen tai vastata miehelle jotain hyvin asiallista ja lyhyesti: ""Hyvä tietää, parempaa jatkoa Tunisiassa. En halua, että kirjoitat minulle enää.""

Voit myös odottaa, sillä kirje voi olla ainoa tai vastata vasta seuraavaan häneltä tulleeseen kirjeeseen.

Mies tajuaisi, että olet saanut viestin perille ja et reagoi siihen kovinkaan voimakkaasti. Ja olet antanut selvän viestin, ettet ole kiinnostunut hänestä, etkä halua lisää viestejä.

Jokaiseen viestiin voisit vastata samalla tavalla ja kun mittasi tulee täyteen, haet lähestymiskieltoa. Säästä toistaiseksi kaikki kirjeenvaihto.

Pidempi tie:

Toinen keino on kirjoittaa pidempi kirje, missä viittaat miehen omiin havaintoihin kohta kohdalta hänen oman kirjeensä välissä ( niin joutuu lukemaan sen myös itse uudelleen)

Esim. kun mies valittaa sinun ""turhaan"" puhumista muista naisista, pyydä hänet lukemaan oman viestinsä kohta 1, jne. Tai kun hän haukkuu sinua huonoksi sängyssä, totea, että on parempi, ettette ole enää yhdessä.

Valintasi mukaan voit myös tuoda esille, että sinä et halunnut pitää mieheen yhteyttä. Eli miehen kohta 9:"" Kyllä
luonnon järjestys on sellainen, että urokset tarjoavat itseään naaraille ja jälkimmäiset tekevät valintansa.""

Kun mies pitää sinua luuserina, voit myös sellaista esittää ja todeta, että siksi suhteestanne ei tullut mitään, pelaat ikäänkuin hänen peliään.

Kun SAIRAS mies huomaa, että sinua on turha ""kouluttaa"", niin hän luopuu yhteydenotoista ihan itsekin.

Jokaisen kirjeen loppuun laitat joka tapauksessa, että et halua hänen ottavan enää yhteyttä.

Kun se on tämä sairas mies, joka ""päättää"" olla ottamatta yhteyttä sinuun, hän ei myöskään kanna kaunaa sinua kohtaa siitä, että olisit lopettanut yhteydenpidon. Tämä voi olla pidemmän päälle vähemmän rasittava vaihtoehto, sillä et tiedä, miten mies reagoisi esim. rikosilmoitukseen.

Vielä kannattaisi olla kertomatta tällä miehelle enää mitään itsestäsi, menemisistäsi, uusista miehistä, mistään.

Jaksamista ja hyvää onnea! :)
Onnesi on, jos mies todellakin on ja pysyy siellä Tunisiassa!

Kerropa meille, miten loppujen lopuksi kävi, jäikö kirje yhteen ainoaan?

Tsemppiä ! :)

 
nainen
Tuon kirjeen perusteella en kävisi pelkästään miestä syyttämään. Et sinäkään ihan kunnossa ole kun tänne kopioit toisen lähettämän viestin ja jos tosiaan olet koko ajan ollut miehestä mustasukkainen.

Hän voi olla oikeassa. Suhteenne yksi kompastuskivi on hyvinkin voinut olla huono itsetuntosi.

Hyvä että pääsitte eroon toisistanne.
 
mies
""yks"" antoi hyviä ohjeita. Ehkä mies tosiaankin ansaitsisi saada kirjeensä takaisin, siis kopioi se ja kirjoita eri fontilla vastauksia kirjeen sisään. Anna päättäväisiä vastauksia. Esim. ""Kun minä olen sinulle nolla, niin on parempi, että emme tapaa"" ""Kenellä on kasvun paikka"" ""sairaan häpeämätöntä, mielenvikaista ehdottaa tapaamista tuollaisen haukkumakirjeen jälkeen""
Tässä esimerkkejä, tsemppiä.
 
missu
Just samaa ajattelin kuin nimim. nainen. Kuka tervejärkinen kopioi keskustelufoorumille toisten lähettämiä kirjeitä/viestejä. Jutusta pisti silmääni myös se kuinka olit kehuskellut miehelle kelpaavasi muillekin ja kuinka ilmeisesti olit jatkuvasti syytellyt häntä toisista naisista yms.

Todellakin hyvä, että pääsitte eroon toisistanne. Ei tuollainen suhde mikään terve ole. Molemmissa osapuolissa kaiketi jotain pielessä.
 
madda
en ole koskaan kehuskellut muilla. se on hän joka kehuskelee huom. 71 panoa, hän sanoo sen en minä!
en ole mustasukkainen ja haluan miehestä eroon.
jos olsisin kertonut omin sanoin kirjeestä ei olisi tullut ehkä noin ymmärettävää. toiseksi kirjeestä ei paljastu henkilön henkilöllisyys.
minulla on viisi senttiä paksu nippu herjauskirjeitä. sekä muutama kymmenen tekstiviestiä purettuna paperille todistajan nimen kera. en ota yhteyttä mieheen vaan hän ottaa minuun kaikin mahdollisin tavoin. ymmärrän että hän ei ole terve koska kirje sisältää ristiriitaisuuksia.
 
missu
No jos kerran noin paljon on herjauskirjeitä, niin mikset mene jo poliisin juttusille? Vaihda sähköpostiosoitteesi ja puh.nrosi. Miten ylipäätään tulit tutustuneeksi tuollaiseen hulluun? Eikö hälytyskellot soineet tarpeeksi ajoissa?
 
Tonttu
Tosi törppö mies kyseessä. Inhottavaa, että tuollaiseen olet haksahtanut.

Mies ei selvästikään ole päässyt sinusta irti, eikä halua päästääkään. Hän on sitä kuuluisaa tyyppiä, joka kiusaa ja vainoaa ex-puolisoaan vielä vuosienkin kuluttua.

Ja varsinainen lörppänä. Tavallinen mies ei jaksa höpöttää tuohon tahtiin, mutta ainahän löytyy näitä moottoreita, joiden on jatkuvasti käytävä täysillä. Yhtä höpinää ja lörpöttelyä.

Kuinka moni tavallinen mies viitsii ryhtyä tuollaiseen? Eipä monikaan. Jos nainen ei tosiaan kiinnosta eikä ole ""hyvä sängyssä"" (heh, mitähän nämä äijät kuvittelee uskottelevansa?), niin nainen vaihtoon ja se siitä. Yleensä miehet ei taakseen katsele.

Olet saanut hyviä neuvoja. Älä ota postia vastaan, eli vaihda osoite. Vaihda puhelinnumero, ja tee siitä salainen. Katso nämä konstit ensin. Kun et ikinä mitään vastaa etkä reagoi, niin ei luulisi viitsivät kauaa jatkaa. Jos jatkaa, niin sitten vain poliisin puheille.
 
Lotta
Jollain tavalla olet koskettanut häntä... ihmiset menevät rikki ja vähän sekaisin, kun alkavat kyseenalaistaa omaa identitettiään. Miehellä tuntuu olevan paljon käsittelemättömiä asioita oman itsensä suhteen. Ehkä hän saa ne käsiteltyä, ehkä ei, mutta sinä et pysty siinä auttamaan, koska olet liian sisäpiiriläinen.

Ei tosiaan kannata vastata hänelle mitään. Jos joudut hänen kanssaan vielä juttelemaan, niin yritä olla hyvin aikuinen. Kerro ehkä lyhyesti jotain asioita joista pidät hänessä, toivota kaikkea hyvää elämään, ja sano että teidän pitää nyt molempien jatkaa matkaa eteenpäin, eikä se onnistu jos pidätte jatkuvasti yhteyttä. Yritä olla olematta ylemmyydentuntoinen, äläkä sano hänelle että on ""sairas"", koska saattaa provosoitua noista asioista pahastikin.


 
madda
no eipä tulisi kyllä mieleenkään sanoa sairaaksi. sen verran on tilannetajua vaikka ei ole kuin taidekoulu käytynä.
toivon mukaan mies ei ota koskaan enää yhteyttä. en haluaa saastaa enempää. en lukea, en kuunnella.
ihmissuhde perustuu toinen toisensa kunnioittamiseen, toisen hyväksymiseen jne. puhumattakaan että arvostelee toisen seksuaalisuutta joka on erittäin herkkä alue. en halunnut enää miestä seksuaalisesti enkä muutenkaan. pahat sanat tappavat tunteen jos niitä joskus ollut, lopullisesti!
 

Yhteistyössä