rakkaus salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panthera uncia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panthera uncia

Vieras
niitä ihmisia on miljoonia. ja minä yksi niistä. Täällä haukutaan salasuhteita ja vaika mitä. Niitä tapauksia on miljoonia.
Mitä sanotte rakkaudesta. Eikö se ole hienoin mitä voi olla ihmisten välissä?
Olemme varattuja. Minulla on oma perhe ja hänellä. Jokainen sen perustanut omalla tavalla. Minulla 10 vuota pitkä parisuhde ja hänelläkin saman verran.
Silti se mitä meillä on yhteistä on jatkunut jo useamman vuoden. Ja olemme pysyneet perheissä siksi kun olemme kilttejä.
Sydämet huutaa toistensa luo mutta järki ja se mitä muut ajattelisivat on tähän asti voittanut. Jos ei olisi rakkauta, tämä ei olisi kestänyt. Ja koska olemme vasta kolmekympiset uskomme että me voimme vielä katsoa yhteiset lapset kasvavan. aika menee eteenpäin ja tämä ei muutu. Pelkään jotain.

Pelkäät muutosta ja pelkäät rehellisyyttä. Kulissit näyttävät olevan sinulle tärkeämmät kuin aito tunne.

Määrittelet, että rakkaus on hienointa, mitä voi kahden ihmisen välillä olla.

Pahinta on varmaan jatkuva pettäminen ja toisen loukkaaminen. Sitä sinä teet koko ajan aviomiehellesi ja lastesi isälle. Onko se mielestäsi oikein?

En kehota eroamaan miehestäsi, mutta kehoitan valitsemaan yhden miehen ja olemaan reilu muille osapuolille.

Oletko aivan varma, että salarakkaasi on kuitenkaan valmis eroamaan vaimostaan?

Onko välillänne loppujen lopuksi kyse aidosta rakkaudesta molempien osapuolten taholta ?

Teot merkitsevät enemmän kuin kauniit sanat !

Mulla tuli vähän samoja juttuja mieleen kuin edelliselle.

Vaikuttaa vähän siltä, että elätte salarakkaan kanssa vielä vaaleanpunaista alkuhuumaa.

Todella epäreilu tilanne kyllä teidän puolisoita kohtaan!

Oon mies, yli 45v. Samanlainen rakkaus raastaa sisälläni mutta sen kanssa on nyt vain elettävä. Ehkä se joskus helpottaa, kun vain jaksamme odottaa. Toivon että sinua lohduttaa tieto että et ole ainoa jonka sydäntä revitään..

Minulle mansikat kakusta tai rusinat pullasta, muut saakoon mitä jää jäljelle.

Minä, minä, minä.

Vastuutaan voi paeta monella eri tapaa, läheisiään voi vihata monella eri tapaa.

Nykyajan itsekkyys ajaa siihen, että jotkut puolisot joutuvat elämään valheessa tietämättään ja toiseen luottaen. Sitten kun se valhe paljastuu, sydämiä ja perheitä särkyy sekä viattomat lapset kärsivät. Oliko se sen arvoista, ilmeisesti teidän pettäjien mielestä? Rakkaus ?? Onko se rakkautta, joka pohjautuu petokseen ja epärehellisyyteen? Alkuperäinen sanoo olevansa kiltti ja hänen salarakkaansa myös. Minulla on ihan eri kuva kiltteydestä.

Yhteistyössä