Rakkaus lisääntyi poikaani kohtaan kun jätin miehen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Nautin enemmän ajasta poikani kanssa, ikävöin poikaani töissä. Mikä on hyvin kummallista :ashamed:. Siis nää tunteet on voimistuneet kun jätin äijän :). Itsekin olen tullut jotenkin vahvemmaksi, mistä lie johtuu. Mutta niin hyvä olo on että elämäni parhaimman päätöksen tein kun sen jätin, ainakin siltä tuntuu :D :p:wave: Nautin elämästä nyt eritavalla :) Onko muille käynyt näin?

Itsekin erosin ihan vasta.. vielä en ole huomannut muuta kuin että energia riittää ihan erilailla kuin ennen :D Mieheni läsnäolo jotenkin passivoi minua hirveästi..

Minä olen myös eronnut 4kk sitten ja suhteeni lasten kanssa on lähentynyt huomattavasti. Ihmettelin oikein asiaa tässä yksi päivä. Suhtaudun lapsiini paljon suvaitsevaisemmin enkä yritä enää (yli)kontrolloida heitä. Meillä on erittäin mukava elämä kolmestaan. Myös lapsissa näkyy muutos, ovat jotenkin rauhallisempia, avoimempia ja iloisempia. Tämä on mahtavaa!

Kiva, mutta etkös eronnut ihan eilen tai toissa päivänä?
Äkkiseltään vois tuntua, että kohdistat kaiken läheisyyden kaipuusi nyt lapseesi. Ethän varmaan ole vielä eroasi ehtinyt kunnolla käsittelemäänkään?