B
Brouk
Vieras
Moi kaikki, oon 18 vuotias naisenalku ja nyt tarviin oikeesti vinkkiä miten päästä eteenpäin. Olin entisen poikaystäväni kanssa sellaset 6kk yhdessä. Siinä aikana ehti tapahtua kyllä kaikkea. Meillä oli esimerkiksi välirikko yhdessä vaiheessa, ja siitä tämä ongelma oikeastaan alkoi. Välirikon aikana menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Ja tää petikaveri sattuu olemaan fuckboy. Sanotaan häntä nyt vaikka Eetuksi. Tiiän mitä se haluaa ja ei halua. Vaikka tiiän et en saa antaa tunteille valtaa ja rakastua siihen mieheen, niin välillä se kyllä tuntuu vaikealta. Tää Eetu on ollu mun kaveri jo jonkin aikaa, ja sattuu olemaan mun entisen poikaystävän parhaita kavereita. Ja se entinen poikaystävähän ei tiedä meiän petipuuhista mitään. Ja hyvä niin koska osaa olla edelleen mustasukkasta sorttia vaikka ollaankin erottu. Ja koska tää eksä on nykyäänkin mun yks paras ystävä niin tiedän että se satuttais häntä jos sais tietää mun ja Eetun 'harrastuksista'. Viimeksi eilen taas päädyttiin Eetun kanssa siihen tilanteeseen, että saman peiton alla oltiin yö. Eikä vain nukuttu. Oon tykästynyt Eetuun tosi paljon, vaikka tiiän et se vaan tulee sattumaan, koska Eetua kiinnostaa vaan sänky hommat. Ja eksä on puolestaan taas edelleen minuun umpi rakastunut. Ja se hieman ehkä ahdistaakin, sillä kyselee aina mihin meen ja kenen kanssa vaikkei asia hänelle kuulukkaan. Tilanne ahdistaa mua todella paljon ja toivoisin nyt vinkkejä. Itsekin kyllä tiedän sen, että ite oon soppani keittänyt. Pitääkö teiän mielestä mun kertoo eksälle säädöstä Eetun kanssa vai ei? Eksä on siis todella haavoittuvainen ja hänelle on sattunut lähiaikoina kaikkea ikävää. Ja miten saan itseäni niskasta kiinni etten mene ainakaan rakastumaan Eetuun jos touhut vielä jatkuu? Itken vaan koska olen niin ahdistunut tilanteesta ja arvostan jos joku on jaksanut edes lukea tai vastaisi asiallisesti.