rakkain kiistakumppanisi palstalla G.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Nykyäänhän täällä on ainakin 75 prossaa uusia nikkejä joista en mithän tiedä, mutta aikoinaan täällä vaikutti Äiti40++ jonka kanssa meni aina sukset ristiin, Gluteus Maximuksen kanssa mulla oli PIENIÄ mielipide eroja köyhien perheiden lasten oikeudesta jouluun ja Apassin Kyynel taisi inhota mua ihan periaatteen vuoksi. Ah ja tietysti Ihanainen harmaa Erin joka tiesi kaiken mahdollisen äitipuolena olemisesta ja elämisestä, biologisen äidin näkökulmasta katsoen.

Tripodilla on ihan kaameita mielipiteitä välillä. :o No, oon mä alkanut vähän tajuu sitä, mutta se on mun kiistakumppani.

Muut kiistakumppanit ei ole rakkaita, eikä ees kunnolla ärsytä tai liikauta.

Täällä on sellaisia tyyppejä, jotka saavat mut suurinpiirtein huutamaan näytölle. Yritän parantaa tapojani ja tarkastella heidän lausuntojaan heidän oman kulttuuripiirinsä kontekstissa, mutta vaikeaa se on. En muista nikkejä, sillä kärsin kasvosokeudesta. :snotty:

Enpä ole kiistellyt täällä kenenkään kanssa ja tuskin tulenkaan :saint: . Täällä taitaa olla vain yksi kenen jutut ärsyttää ja ovat outoja, ja sen kanssa voisinkin kiistellä mutta jätän väliin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Luultavasti ei sellaista ole, tai en ainakaan sellaista tunnista. Olen sitä mieltä, että asiat riitelevät - ei ihmiset.

JÖSSES! Oletko sä kenties se sama harmaa mitä äskettäin kaipailin, nyt muistin noi kirjaimet EJK (ei jaksa kirjautua?)...siis harmaa jolla oli aina hyviä ja asiallisia kannanottoja joka aina silloin tällöin palstalla vaikutti parisen vuotta sitten!?

Yhteistyössä