T
Teija
Vieras
Ja jo 3 kk:n päästä alkaa tässä perheessä Joulun varsinainen vietto/laittaminen...vuoden paras aika taas edessä! 
Muita Joulu-hulluja paikalla?
Muita Joulu-hulluja paikalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joulun odotusta heinäkuussa.. Täytyy olla todella innostunut tai taidat huijata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on jouluna sitten ilmeisesti muutakin kuin kinkkurulla ja pari paketoimatonta lahjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Aargh. Kohta tulee taas se aika kun alkaa ne maailman rasittavimmat joululaulut raikaamaan kaupoissa, porukka juoksee stressaantuneena ympäriinsä haalimassa ruokia, lahjoja, koristeita, kukaan ei keskity siihen että joulun pitäisi olla rauhoittumisen ja yhdessäolon aikaa, kaikki pyörii vain materian ja rahan ympärillä ja se v***umainen ilmapiiri tarttuu niihinkin jotka yrittää ottaa ilon irti ylimääräisestä lomasta. Ei kestä! Inhoan joulua, vain ja ainoastaan tästä syystä!
Anteeksi, en halua pilata muiden iloa mutta piti vähän saada purkautua, on ollut tosi huono päivä :/
Alkuperäinen kirjoittaja gs:Minä tykkään tehdä joulun itse, toki lahjat ostetaan ja ruoat, mutta ei niihinkään tarvitse puolta omaisuutta tuhlata. Ihaninta on valmistella joulua rauhassa ja pitkään ja ajatuksella, siitä tulee hyvä mieli ja mikäs sen kivempaa, kuin pitää koristetalkoot lasten kanssa ja väkertää joulukoristeita itse ja ihastella sitten niitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja gs:Minä tykkään tehdä joulun itse, toki lahjat ostetaan ja ruoat, mutta ei niihinkään tarvitse puolta omaisuutta tuhlata. Ihaninta on valmistella joulua rauhassa ja pitkään ja ajatuksella, siitä tulee hyvä mieli ja mikäs sen kivempaa, kuin pitää koristetalkoot lasten kanssa ja väkertää joulukoristeita itse ja ihastella sitten niitä![]()
Mekin tehtiin itse koristeita kun mä olin pieniJoulukuusesta äidin luona löytyy edelleenkin joitain meidän pienenä tekemiä. Kun omat pienet vähän kasvaa ja meilläkin aletaan (kenties) joulukuusta pitää, saavat tehdä itse koristeita. Ja jos askarrella haluaa ennenkuin mä innostun kuuseilemaan niin mummulle koristeita sitten vaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on jouluna sitten ilmeisesti muutakin kuin kinkkurulla ja pari paketoimatonta lahjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Aargh. Kohta tulee taas se aika kun alkaa ne maailman rasittavimmat joululaulut raikaamaan kaupoissa, porukka juoksee stressaantuneena ympäriinsä haalimassa ruokia, lahjoja, koristeita, kukaan ei keskity siihen että joulun pitäisi olla rauhoittumisen ja yhdessäolon aikaa, kaikki pyörii vain materian ja rahan ympärillä ja se v***umainen ilmapiiri tarttuu niihinkin jotka yrittää ottaa ilon irti ylimääräisestä lomasta. Ei kestä! Inhoan joulua, vain ja ainoastaan tästä syystä!
Anteeksi, en halua pilata muiden iloa mutta piti vähän saada purkautua, on ollut tosi huono päivä :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt ymmärrän. Tulee hyvä stressitön joulu, kun sitä suunnittelee kesästä asti, eikä ole pelkkää ahdistuslahjojen perässä juoksemista henki kurkussa. Hyvää joulun odotusta jouluihmisille
!