Rakkaan exä niin pelle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ukko:
ei niillä lapsia oo :o

jaa no millä tavoin se exä sit on "kiinni" pakosti teidän elämässä? en tajuu. ihan pimeetä touhuu tommoinen.

siis ei suoranaisesti ex oo kiinni meidän elämässä, vaan hänen hyvin läheinen sukulainen

Onko ne sisaruksia keskenään? Eihän sun miehen ole mikään pakko pitää eksäänsä yhteyttä, jostain syystä kuitenkin näin haluaa tehdä, joten puhu miehesi kanssa.

ei mun mies halua pitää exäänsä yhteyttä. Jossakin vaiheessa jo iloitsi et se on vihdoinki jättänyrauhaan, mut kuitenki se sit jossakin vaiheessa taas viestitteli.
Jos mun mies ei vastaa sen viestiin milläänlailla niin sitse rupee pommittamaan viesteillä meitä molempia, rupee uhkeilemaan et tekee meidän elämästä helvettiä yms....

jaa no millä tavoin se exä sit on "kiinni" pakosti teidän elämässä? en tajuu. ihan pimeetä touhuu tommoinen.

siis ei suoranaisesti ex oo kiinni meidän elämässä, vaan hänen hyvin läheinen sukulainen

Onko ne sisaruksia keskenään? Eihän sun miehen ole mikään pakko pitää eksäänsä yhteyttä, jostain syystä kuitenkin näin haluaa tehdä, joten puhu miehesi kanssa.

ei mun mies halua pitää exäänsä yhteyttä. Jossakin vaiheessa jo iloitsi et se on vihdoinki jättänyrauhaan, mut kuitenki se sit jossakin vaiheessa taas viestitteli.
Jos mun mies ei vastaa sen viestiin milläänlailla niin sitse rupee pommittamaan viesteillä meitä molempia, rupee uhkeilemaan et tekee meidän elämästä helvettiä yms....

Anna uhkailla, mitä väliä? Vaihtakaa numerot salaisiksi ja eksälle ilmoitus, että asiasta tulee poliisijuttu jos ei lopeta.

TUOSSA ON KYLLÄ JO RIITTÄVÄSTI NÄYTTÖÄ SITTEN SITÄ LÄHESTYMISKIELTOA VARTEN!
ei vitsi mikä blondiaivo...

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
no siis mun pointti koko täs jutus oli et mun mielestä on niin naurettavaa et pitää tekstiviestillä ilmoittaa et ei aijo meitä onnitella. Miks se ei voinu vaan sit olla onnittelematta. Tai no siis olihan sen pakko ilmoittaa että nyt on hänen korviinsa kantautunu tää asia... :P

Ei hän mun puolesta ole ainoa pelle tossa jutussa:) Et säkään ihan fiksu ole... Ei kukaan ole oisen kanssa vuosia siksi, että toinen uhkaa itsarilla tms.. ihme äijäskin on kun ei myönnä et rakasti eksäänsä ja halusi olla tämän kanssa:)

kyllä mun mies rakasti exäänsä, mutta se on niin vaikea ja sairas ihminen ettei siitä yhteiselosta tullut mitään.

niin ja mies ei voi vaihtaa puhelinnumeroa kun sattuu olemaan myös oman firmansa puhelin numero...

No sinä voit. Ja miehesi voi olla reagoimatta viesteihin ja jos uhkailuviestejä tulee, voi ilmoittaa, että seuraaavan kanssa menee poliisin puheille. Ei niihin viesteihin ole pakko vastata.

miksi naisten pitää aina haukkua miestensä eksät? Mun miehen uusi ei muuta tee kun hauku mua pitkin kyliä, ei anna miehen tavata poikaansa jne... En ois uskonut et äijä antaa jonkun naisen tuhota välit poikaansa ja vielä parasta on, että sekä mies että tämä uusi naikkonen syyttävät tästä mua.. huh huh:)

Ymmärrän apn tilanteen täysin, olen itse kokenut saman. Jos joku haluaa kiusata, se tekee sen, vaikka olisi minkälaiset lähestymiskiellot.

No ei pidä paikkaansa. Kun lähestymiskieltoa rikkoo tarpeeksi, joutuu vankilaan. Sielt on aika hankala häiritä.

Ymmärrän apn tilanteen täysin, olen itse kokenut saman. Jos joku haluaa kiusata, se tekee sen, vaikka olisi minkälaiset lähestymiskiellot.

kiitos! Se et mies vastaa sen viesteihin niin päästään niin paljon helpommalla, ni ei todellakaan tarkoita sitä et oon sinisilmänen pelle ja niil on tyyliin suhde...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Kuuli miedän kihlautumisesta (ollaan vuosi oltu yhdes), niin ilmoitti suruhymiöin tekstiviestillä mun miehelle et ei aio onnitella meitä...
SIIS VOI KYYNEL!!!!
Itte se jätti mun miehen silloin oikoinaan ja meni 2 viikon päästä kihloihin. Ja on muutenki aivan sairaan kaheli tapaus.
Niitten seurustelu oli vuosia sellasta että mun mies yritti saadasen eroomaan siitä kun se kiristi mun miestä jäämään luokseen yrittämällä itsemurhaa useaan otteeseen.

Silloin ku kuuli et Ex tapailee jotakuta, niin oli seurannu autolla mun miestä (oli siis silloin tulemassa mun luo). Ja kun tiesi mun etunimen, niin oli enirosta ottanu selvää mun tiedot osoitteen ja etunimen perusteella ja rupes silloin pommittamaan mua.
Mitenköhän raukka ottaa sen et me yritetään vauvaa (tai siis kuulee asiasta sitte joskus ku ollaan jo toisella raskauskolmannella) tai sen et me mennään aikusten oikeesti naimisiin ens vuonna!?!?!?!?!?

Säkin voit olla exä jo ennen ens vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:

No ei pidä paikkaansa. Kun lähestymiskieltoa rikkoo tarpeeksi, joutuu vankilaan. Sielt on aika hankala häiritä.

Kyllä muuten pitää. Ei sinne vankilaan ekalla kerralla passiteta, eikä vielä tokallakaan. Joten linkitelkää vaan niitä lakipykäliänne, kun luulette tietävänne että se on niin helppoa, totuus on toisenlainen näyttöineen.
Jos sulla ei ole näyttöä esim. siitä että ex toistuvasti uhkaa sytyttää talon yöllä tuleen niin kukaan ei voi mitään, ennenkuin se todella tekee sen.

Yhteistyössä