Rakkaalleni:-6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Madonna

Vieras
Kuten olen sanonut, kanssani rentut rakastuvat itseensä.

Sen vuoksi sinulle tulee ikävä minua, kun nyt poistun kuvioista. Senkin olen sanonut, että minä otan vain kermat päältä, enkä halua sitoutua.

Sinä löysit sielunkumppanin. Sen vuoksi, että tunnen narsismin perin pohjin. Ja vaikka narsisti luulee olevansa ainutlaatuinen, narsisti kuin narsisti muistuttaa toistaan, ovat toistensa klooneja, varastavat toistensa persoonallisuuden piirteitä, käyttäytymismalleja, jotka kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopivat, tunneilmaisuja, joita ovat oppineet matkimalla muilta ihmisiltä.

Juuri siinä kohtaa moni narsisti menee puihin, uskomalla omaan ainutlaatuisuuteensa ja uskottavuuteensa. Aina ennen pitkää narsisti sotkeutuu omiin valheisiinsa, rooleihinsa, tyhjyyteensä. Etsii uusia asentoja kieli solmussa.

Teitä on täällä muitakin ihmishirviöitä ja viihdytte toistenne seurassa erinomaisesti, ylimielisinä muita ihmisiä kohtaan. Vain kyllin älykäs ihminen sen tajuaa, muut näkevät toiminnastanne vain pinnan - sen joskus hauskuuttavankin pinnan. Narsisti on usein hyvä seura mies/nainen.

Narsisti on usein pelottavan älykäs. Sitä sinussa ei voi kieltää, rakkaani. Ja minä kiehdoin sinua ja sain sinut raivoihisi, koska näin lävitsesi ja osasin käyttää omia keinojasi sinuun itseesi.

Sinä et nuku enää juuri koskaan? Katsot lähteeseesi mettä taukoamatta, näillä sivuilla ja muilla, joilla elät. Tämä on sinun reaalimaailmasi, jota minulle ja muille tarjoat - niin mehukkaasti, lemmekkääsi, raivokkaasti, ilkeästi ja lempeästi - ja samalla täysin tunteettomasti. Sillä tunteitahan sinulle ei ole, rakkaani. Omaa minuutta sinulla ei ole, baby.

Olet kiehtova ihmismagneetti, niin kuin narsistit ja psykopaatit ovat. Siksi voit mellastaa täällä mielin määrin. Kuljet hiekkalaatikolta toiselle.

Terveen ihmisen sormet ja varpaatkin jäätyvät tässä hirviömäisessä tunnekylmyydessä.
En tahdo laskeutua enkä nousta tasollesi.

Ajattelemisen aihetta sinä annoit, mutta toisella tavalla ehkä kuin kuvittelet, rakas manipuloinnin mestari.

Olet siellä miettinyt, miten joku voi ja osaa hivellä sinua niin kuin minä, lyödä sinua omilla aseillani, niin kuin minä. Onko hän sinun kaltaisesi samanlainen narsisti? Samanlainen joku madonna isolla tai pienellä ämmällä, joka oli täällä hallinnut ennen kuin tämä toinen Madonna ilmestyi.

Onko hän yhtä hullu kuin sinä.

Areenan jätän sinulle, rakkaani. Aivan sama, mitä tähän vastineeksi alat huiskia, mihin tulokseen tulet/tulette, sillä hyökkäys on paras puolustus ja hämäys. Voi olla, ettet reagoi tähän mitenkään, sillä sinä muutat käytöstapojasi tarpeen tullen, silloin kun sinulle on siitä paras hyöty..

Minä en tule enää katsomaan, miten voit tämän jälkeen. Liian lähelle mustaa aukkoa ei kannata pyrkiä, se ei olisi viisasta.

Siis minä lähden, sinä jäät, rakkaani.

Pitäkäähän huiveistanne kiinni. Siellä tuulee sieltäpäin, yötä päivää.

Kohtasit täällä yhden aidon ihmisen joka elää oikeaa elämää eikä ehdi asua nettipalstoilla. En tahtonut sulle pahaa.. Empaattisuudessani toimin ehkä hetken peilinäsi. Voisipa vain hetkeksi tulla pitämään kädestäsi ja sanoa: ""Susta välitetään""

Hyvää Uutta Vuotta sulle!... ja elämää
...where ever you are

Yhteistyössä