Rakentajat joilla tontilla asuntovaunu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Kertokaas kaikki mahdollinen mitä asuntovaunun kanssa pitänee tontilla ottaa huomioon ja käytännön vinkkejä ruuanlaiton yms suhteen...

Ikinä en ole asuntovaunua omistanut mutta eilen käytiin sitten tontille ostamassa kun rakentaminen alkoi... :)

oon ihan innoissani enkä edes tajua itse mitä tässä kysyn mutta jotain vinkkejä kuitenkin kaipaan :D

Mahdollisimman vähän paistettavia ruokia. Rasvan käry tarttuu joka paikkaan. Kohta on kesä niin voi laittaa grillin ulos. Vaunun sivulle mahd. laaja markiisi. Sen alla voi olla ja laittaa ruokaa vaikka sateella.

en osaa sanoa tuohon asuntovaunu juttuun mitään, mutta tsemppiä rakentamiseen. me ollaan asuttu nyt uudessa kodissa 2kk ja pikkuhiljaa alkaa pää toipua moisesta koettelmuksesta. ei enää ikinä! itse ei edes tehty paljon, palkattiin miehet ja hankittiin tavara, mutta siltikin oli rankkaa. kyllä siitä siltikin selviää, varsinkin kun muistaa hoitaa parisuhdetta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en osaa sanoa tuohon asuntovaunu juttuun mitään, mutta tsemppiä rakentamiseen. me ollaan asuttu nyt uudessa kodissa 2kk ja pikkuhiljaa alkaa pää toipua moisesta koettelmuksesta. ei enää ikinä! itse ei edes tehty paljon, palkattiin miehet ja hankittiin tavara, mutta siltikin oli rankkaa. kyllä siitä siltikin selviää, varsinkin kun muistaa hoitaa parisuhdetta ;)

Kiitoksia :) Me rakennetaan itse joten pinna on varmasti kierällä ;) Mutta eiköhän se tästä!!

Onnea uuteen kotiin :)

Yhteistyössä