O
onko näin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:en tod. anoppi vielä menis, mutta appiukon lähelle en suostu menemään.
mitäs pahaa appiukko sulle on tehnyt? Taputellut pyllystä kun anopin silmä on välttänyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:en tod. anoppi vielä menis, mutta appiukon lähelle en suostu menemään.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:En ikinä elämässäni, ihan oikeesti, en vaikka saatais ilmainen luksus-omakotitalo anopin naapurista ja toisena vaihtoehtona ois elää loppuikä jossain pienessä kämäsessä vuokrakämpässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei se hirviö ole mielestäni edelleenkään, alkoholiongelmainen oli jo ennen kuin olin exää tavannut ja eipä se mua ollut h*ritellut koskaan suhteen aikana, se ilmeni ihan vasta eron jälkeen.
Joillekin se on kova pala ajatella, että heidän lapsensa omalla käytöksellään olisi rikkonut perheensä, kuten näemmä ex-anopille. Ja ex-anopin mielestä suhdetta pitäisi pettämisestä huolimattakin jatkaa. Joten summarumrum, mun täytyy olla pahis :xmas:
Eiks teillä ollut vapaa suhde?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.
Btw, nyt meillä sitten taitaa olla tontti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.
Mitäs se sit tarkottaa?
Ja onnea tontista :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.
Mitäs se sit tarkottaa?
Vapaassa suhteessakin on jonkunlaiset pelisäännöt, joita voi rikkoa. Esim. makaamalla jonkun kanssa toisen selän takana, jos on sovittu että kerrotaan kun näin aikoo tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.
Mitäs se sit tarkottaa?
Vapaassa suhteessakin on jonkunlaiset pelisäännöt, joita voi rikkoa. Esim. makaamalla jonkun kanssa toisen selän takana, jos on sovittu että kerrotaan kun näin aikoo tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ohio:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.
Mitäs se sit tarkottaa?
onnea tontista...mutta..yyy,oliko sulla todellakin vapaa suhde ex kanssa, että hän saattoi sanoa että nyt menen painamaan jotain toista ja sua ei haitannut...mut se sittenkö rikkoi et joku kerta ei ilmoittanut tekevänsä niin...
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tämähän riippuu toki anopistaMutta avomieheni äidissä ei ole ollut mitään valittamista ja luonteeltaan on sellainen plus mieheni kertoman perusteella, ettei koskaan mitään ongelmia tulisikaan. Heidän perheensä on asunut naapureina mieheni isovanhempien tykönä (asuvat yhä vaarin vieressä, mummo on kuollut) Miehenikin mielestä se oli tosi kätevää, kun mm. koulun jälkeen meni aina mummolaan.
Illalla mies pisti viestiä töistä, että on tosissaan miettinyt että ostaisi sen tontin pois ja rakennettaisiin siihen joskus muutaman vuoden päästä. Mulle tämä on ollut ajatuksena tosi ok, saisimme paljon lisää lääniä pihallekin kun muksut voisi juoksennella viereiselle tontille mummolaankin![]()
Viime yönä sitten näin jotain ihmeellistä unta, jossa anoppi puhui puhelimessa jotain ihan omituisia juttuja (en enää herättyäni kunnolla muistanut mitä ) mutta unessa totesin miehelleni, että ei kyllä osteta sitä tonttia! Toivottavasti ei ollut enneuni.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei se hirviö ole mielestäni edelleenkään, alkoholiongelmainen oli jo ennen kuin olin exää tavannut ja eipä se mua ollut h*ritellut koskaan suhteen aikana, se ilmeni ihan vasta eron jälkeen.
Joillekin se on kova pala ajatella, että heidän lapsensa omalla käytöksellään olisi rikkonut perheensä, kuten näemmä ex-anopille. Ja ex-anopin mielestä suhdetta pitäisi pettämisestä huolimattakin jatkaa. Joten summarumrum, mun täytyy olla pahis :xmas:
Eiks teillä ollut vapaa suhde?![]()
Ei vapaa suhde tarkoita pettämistä.