Rakenneultran sukupuolenmääritys

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos veikattu tyttöä tai poikaa, niin ovatko menneet veikkaukset oikein? Jännittää kun kysyttiin ensimmäistä kertaa ja saatiin vastaukseksi aika yllättävä tieto.

Pitääkö tosissaan lähteä vaatekaupoille ;) Vai pitäisikö malttaa mieli..

Anna
Pojaksi sanottiin rakenneultrassa ja kuulema selvä poika olikin ja poikahan sielt tuli! Parin viikon päästä oli neuvola-lääkärin aika ja siellä asia vielä varmistui. Mistä olit itse päätellyt sukupuolen, jos ultrassa tuli yllätys?

vieras
Molemmat olleet tyttöjä kuten on sanottukin. Kuopuksesta näin itse että selvä pimppahan siellä oli, ei voinut erehtyä näkemästään kun vauva lekotteli jalat levällään=)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Pojaksi sanottiin rakenneultrassa ja kuulema selvä poika olikin ja poikahan sielt tuli! Parin viikon päästä oli neuvola-lääkärin aika ja siellä asia vielä varmistui. Mistä olit itse päätellyt sukupuolen, jos ultrassa tuli yllätys?
Kun meillä ennestään kaikki 3 samaa sukupuolta ja ajateltiin, että miksikäs se siitä vaihtuisi =D. Jos vaikka uskaltaisi mennä jo vaatekaupoille hipelöimään :)

Jännää!!!

pöhlö
Ultraaja sanoi, että ei täällä ole mitään pojale kuuluvaa, ihan selvä viivapylly! Paikkansa piti:) Mäkin mietin, että mitä siellä on näkynyt, jos on yllättävää. Onko olemassa joku kolmaskin vaihtoehto?

sanottiin jo ekassa ultrassa että poika on ja samaa sanottiin rakenneultrassa ja poika tuli! viimesessä ultrassa lääkäri ei suostunu sanoon että kumpi on kun olivat saaneet sellaiset määräykset ettei saa sanoa..

viis kertaa
oikein.. kolme ekaa tiesin jotenkin ite jo unien perusteella :xmas: kun olen ja kaks nuorinta meni sellasilla unilla että sukulaiset kysy että kumpi tuli niin en osannut vastata kun en ollut kuulema vielä vaippaa vaihtanut :D..kaks nuorinta oli sitten ultrassa poikia ja sieltähän poika viikarit tuli..:heart:

viiden muksun mamma
Meillä rakenneultraveikkaukset ovat kyllä pitäneet paikkansa. Tyttö-veikkauksen kohdalla lääkärit hyvin paljon halusivat sanoa, ettei täältä nyt ainakaan varmasti mitään pojalle kuuluvaa löydy :) tai joku lääkäreistä sanoi silloin, ettei tästä nyt uskalla arvioida varmuudella mitään. Tuli silloin mieleen, että olisikohan tyttö "hankalampi" nähdä kuin poika pienemmillä viikoilla.

HUII!
Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Ystävällä kolme eri ultraajaa sano et tyttö ja nyt 38 viikolla sanottiin et varma poika on.
Hups.. Meille sanottu juuri näin ja nyt rv37 menossa, ens viikolla ultraan.. Ja vaaleanpunaista löytyy ainakin kolmen lapsen tarpeiksi!! :D

Yhteistyössä