Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

Heissan!

Ollaan asusteltu Tampereella jo tovi, mutta tukiverkosto on edelleen aika olematonta. Sukulaiset asuu kaukana, eikä lapsellisia ystäviäkään juuri ole. Onko täällä ketään, jolla olisi samantapainen tilanne ja tarvetta verkostolle? Verkosto voisi olla ihan vain kyläilyä ja vertaistukea, toki myös sitten konkreettisempaa apuakin jos tarve vaatii.
 
Mahtava juttu, että tänne on tullut viestejä! :) Olisikin hienoa, jos saataisiin kasaan sellainen tiivis porukka, pienempi tai isompi. Pitäisiköhän perustaa vaikkapa (salainen) FB-ryhmä niin päästäisiin tutustumisen alkuun?
 
Jonkun pitää se ryhmä perustaa.. Ja laitella sitten vaikka yksärillä tietoa, että millä nimellä löytää niin ei tartte omaa kokonimeä täällä kertoilla. Ääh, mä en oo mikään mestari näiden juttujen kanssa, mutta yritän katsella huomenissa että miten se menisi. Ja toivottavasti kaikki kuuluis Faceen, mutta eiköhän me saataisi pidettyä porukassa mukana vaikkei kuuluisikaan. Vedetään vain mukaan tapaamisiin niin siinähän sitä sitten tutustuu ilman Faceakin. :)
 
Mua kiinnostaa myös. Itse olen 37 v. ja mulla 17 v. tyttö ja 1 v,poika. Oon pojan kanssa ainakin vuoden kotona vielä, joten päivisin varsinkin seuraa kaipaillaan. Ja oon kiinnostunut liittymään Facebook-ryhmään :) Mulle voi laittaa myös yksäriä, jos haluaa. Tässä myös pari linkkiä jo Facebookissa toimiviin ryhmiin, jos jotakuta kiinnostaa:
https://www.facebook.com/groups/243104362441066/
https://www.facebook.com/groups/ystavaryhmatre/
https://www.facebook.com/groups/288298444586599/
 
Moikka kaikille!

Pari päivää ollut sellaista lentoa, etten ole oikein ehtinyt edes miettiä ryhmän perustamista. Mutta nyt katselin ja eiköhän se onnistu.. Olisiko ehdotuksia ryhmän nimeksi? Mä oon itse niin huono keksimään tällaisia. Ja jos vaikka laitatte yksäriä, että millä nimellä teitä Facebookista etsiskelen niin lisäilen sitten sitä mukaan ryhmään. Päästään esittäytymään siellä paremmin. :)

Ja M+Poitsu, ei huolta. Kyllä me pidetään sut matkassa mukana, vaikka et Facebookiin kuulukaan. :)
 
Moi,

Täällä ensisynnyttäjä 37 v. viikot 35+3 eli laskettu aika elokuun alussa. Olisin kiinnostunut "mammaseurasta" Tampereella ja Facebook-ryhmästä. Olisi myös kiva, jos täältä löytyisi myös näin "vanhemmalla" iällä esikoistaan odottavia. :)
 
Voisin myös liittyä tällaiseen! Olen 31 vee ja tyttäreni 1 kk.
Löytyyhän noita ryhmiä, mutta nimenomaan omanikäistä äitiseuraa kaipaisin - tässäkin iässä jo tuntuu ajoittain, että olen tuoreeksi äidiksi melko vanha :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!

Ja anteeksi kovasti, kun en ole saanut aikaiseksi viestitellä ryhmän perustamisesta! Meidänkin perheessä heinäkuu on kulunut lomailun merkeissä ja tästä syystä koneella on tullut vietettyä vähemmän aikaa. Mutta niinpä se arki on astumassa mukaan kuvioihin, joten olisi ihanaa saada seuraa syksyn pitkiin päiviin..

Olenkin saanut monta viestiä ja pyyntöä liittää mukaan ryhmään. Yritän kasata porukan kokoon heti ensi tilassa, että päästään kunnolla tutustumaan! :) Mukavaa huomata, että meillä on jo kiva pieni ryhmä kasassa. Mut tosiaan tavoittaa helpoiten yksärillä, vaihdetaan sitä kautta oikeita nimiä ja kasataan ryhmää.

Kivaa viikonloppua kaikille! :)
 
Heips!
Mielelläni liittyisin mukaan porukkaan ja toivottavasti myös saamaan uusia ystäviä! Olen 33-vuotias ja lapset 7, 4 ja kohta 2-vuotiaita. Kangasalla asutaan ja auto on käytössä, joten liikkuminenkin on helppoa.
 
Muistan ilmoitella tapaamisista täälläkin! :) Vielä ei kyllä tuolla Facebookin puolella ole päästy sinne saakka, mutta toivottavasti jonkinlainen tapaaminen saataisiin pian järjestettyä, vaikkapa esimerkiksi johonkin puistoon tms. Saa ehdotella aikoja ja paikkoja täälläkin. :)
 

Yhteistyössä