Rakennella toiselle iso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhelinlasku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puhelinlasku

Vieras
Luotin avomiehelleni käyttöön toisen sim korttini,hänen palattuaan suomeen,koska sim oli ""käyttämättä"" ja siinä oli kk-maksuun sisältyvät puhelut ja tekstarit. Sovimme, että mies käyttää sitä kotimaan puheluihin lähinnä etsiäkseen töitä. Ja mitä sitä turhia. Miehen perhe ja ystäviä asuu ulkomailla, joten mies alkoi soitella maratonpuheluita heille. Ensinmäisen laskun jälkeen keskusteltiin, sanoin että koita nyt hyvä mies ymmärtää,että et voi tehdä tällasia laskuja varsinkaan ku et oo töisä,että mul ei o varaa maksella näitä. Mies sanoi ettei toistu. No sanathan oli kuin ilmaa. Hän jatkoi. Yleensä kun olin töissä, eli salaa. Puolen vuoden ajan lasku oli joka kuukautinen riidan aihe,hän kyllä maksoi ne,mutta siihen kaikki hänen rahansa menikin,joten minä käytännössä velkaannun maksamalla kaiken muun. Eilen tuli taas lasku. Sanoin,et nyt se riitti ja hommasin äijälle prepaidin. Olen väsynyt tappeleen asiasta joka kk,eikä hän ottanut vastuuta. Nyt mulle mökötetään. Olenhan hirveä ja äkkipikainen ämmä?

Luepa itse tuo oma kirjoituksesi! Ihan kuin kirjoittaisit lapsestasi! Kyllä sinä itse päätät mistä maksat ja jos tuolle tielle lähdet, että mököttävä mies saa periksi ja suostut maksamaan kaiken, niin paluuta tuskin on! Pahinta kai kuitekin lienee, että miehesi ei pidä lupauksiaan puhelimen käytön suhteen. Ota simisi pois ja kehoita häntä hankkimaan oma liittymänsä. Ongelma tuskin kuitenkaan poistuu jos hänen rahansa menevät kuitenkin puheluihin eikä jää rahaa osallistua muihin kuluihin ?! Siis keskustelun paikka muutenkin jos et hyväksy häntä rinnallesi vapaamatkustajana.

Minäkin olen hankkinut vaimolle pre-paid-liittymän, annan hänelle viikkorahaa ja kaupassa on tili. Eläköön omilla rahoillan kuten lystää, mutta minun rahoillani eletään näin.

Tarkennukseksi vielä en ole anne ja mies ei ole neekeri. Kyllä näitä ed.mainittuja vapaamatkustajia piisaa meidänki ihonvärissä.. Ensinmäinen vastaaja oli lähellä tunnoissani..olo kuin äitillä,yök!

Missä kohtaa pitäisi nauraa. Sinulla oli kk maksuun sisältyvät puhelut käyttämättä!?! Siis näitä puhepaketti juttuja vai. No sehän kannattaa.

Hommasit äijälle prepaidin?!?! Eikö ko. mies osaa hommata omaa puhelinta ja liittymää?

Kannattaisiko harkita skype-puheluita tai muuta.

Elätkö jotain ulkomaan elävää tai gigoloa mukamas ""avomiehenä"". Vai mitä tuo touhu on? Eikö mies osaa hoitaa omia asioitaan.

Eikös tuo ""mököttäminen"" kun ei rahaa tulekkaan tarpeeksi, ole enemmän näiden ""virolaisten naisten"" touhua. Antaako sentään seksiä vaikka et puhelinlaskuja makselekkaan.

Joo sehän pittää siltä ukolta ottaa puhelimet pois soittelee joutessaan päiväkauvet sukulaisilleen minne sattuu. Ota toinniin puhelin pois ja mossauta sillä luurilla päähän, niin eiköhän ala tottelemaan. Ymmärtääkö se törsäke rahasta mittään? Ootto kohta sosiaalihuollon luukulla lakkikourassa kumartelemassa ruisjauho pussin hintaa. Tottahan sille on rajat laitettava. Onko tuo törsäke saanu minkään laista mieltymystä työn tekkoon? Jäis joutavat soittelut vähemmälle, joo pistä toinniin suitet sen ukon kanssa hyväseltään tiukemmalle.

Yhteistyössä