P
Puhelinlasku
Vieras
Luotin avomiehelleni käyttöön toisen sim korttini,hänen palattuaan suomeen,koska sim oli ""käyttämättä"" ja siinä oli kk-maksuun sisältyvät puhelut ja tekstarit. Sovimme, että mies käyttää sitä kotimaan puheluihin lähinnä etsiäkseen töitä. Ja mitä sitä turhia. Miehen perhe ja ystäviä asuu ulkomailla, joten mies alkoi soitella maratonpuheluita heille. Ensinmäisen laskun jälkeen keskusteltiin, sanoin että koita nyt hyvä mies ymmärtää,että et voi tehdä tällasia laskuja varsinkaan ku et oo töisä,että mul ei o varaa maksella näitä. Mies sanoi ettei toistu. No sanathan oli kuin ilmaa. Hän jatkoi. Yleensä kun olin töissä, eli salaa. Puolen vuoden ajan lasku oli joka kuukautinen riidan aihe,hän kyllä maksoi ne,mutta siihen kaikki hänen rahansa menikin,joten minä käytännössä velkaannun maksamalla kaiken muun. Eilen tuli taas lasku. Sanoin,et nyt se riitti ja hommasin äijälle prepaidin. Olen väsynyt tappeleen asiasta joka kk,eikä hän ottanut vastuuta. Nyt mulle mökötetään. Olenhan hirveä ja äkkipikainen ämmä?