Rakennekynsistä! Neuvokaa pliis nopeasti tietämätöntä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kynsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kynsi

Vieras
Ajattelin ottaa sellaiset hillityt ja lyhyehköt rakennekynnet tyyliin ranskalaisella manikyyrillä. Toivon niiltä ennen kaikkea tyylikkyyttä ja luonnollisuutta. Ts. haluan petrata käsieni ulkonäköä, en hankkia mitään ylipitkiä krumeluurihörpellyksiä.

Löysin erään paikan, joka tekee huokealla kynsiä (40 euroa). Omistajat ovat aasialaisia.

Onko kynsissä jotain perustavanlaatuisia eroja, eli tarkoittaako halpa hinta automaattisesti sitä, että jälki+materiaalit ovat huonoja. Käännyin jo paikan ovelta kerran, mutta nyt mietin, pitäisikö kuitenkin mennä...

Mitä olette mieltä? En itse tiedä mitään rakennekynsistä ja niiden laatueroista...

Rakennekynsille on erilaisia materiaaleja, itselläni on myös lyhyet kynnet ja ne on tehty jostain uudehkosta geelistä. Myöhemmin pääsen kokonaan eroon pidennyksistä, kun oma kynsi kasvaa alla. Osaa kynsistä on vain vahvistettu ja osalle on laitettu pienet pidennykset, kun ovat olleet niin lyhyitä verrattuna muihin. Kynsiä on huollettava muutaman viikon välein, sekin maksaa useita kymppejä.

mä otin tollaisessa aasialaisessa paikassa ja tykkäsin kyllä. kynnet pysyivät hyvin ja olivat nätit. ainoa miinus oli, että tämä työntekijä laittoi minulle liian pienet ne kynnet, eli oma kynsi näkyi sieltä reunoilta. Harmitti, kun en sanonut silloin ennen kynnen liimausta, että voisinko saada hieman leveämmät rakennekynnet kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Rakennekynsille on erilaisia materiaaleja, itselläni on myös lyhyet kynnet ja ne on tehty jostain uudehkosta geelistä. Myöhemmin pääsen kokonaan eroon pidennyksistä, kun oma kynsi kasvaa alla. Osaa kynsistä on vain vahvistettu ja osalle on laitettu pienet pidennykset, kun ovat olleet niin lyhyitä verrattuna muihin. Kynsiä on huollettava muutaman viikon välein, sekin maksaa useita kymppejä.

Tämä paikka ottaa 29 euroa huollosta, ei minusta ole paha hinta 3-4 viikon välein maksettavaksi...

Miten muuten tuo rakennekynsien poiskasvatus? Onko vaikeaa? Entä tuleeko omista kynsistä rumat, jos rakennekynnen vain poistattaa? Kiitos jo etukäteen avusta:)

Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
mä otin tollaisessa aasialaisessa paikassa ja tykkäsin kyllä. kynnet pysyivät hyvin ja olivat nätit. ainoa miinus oli, että tämä työntekijä laittoi minulle liian pienet ne kynnet, eli oma kynsi näkyi sieltä reunoilta. Harmitti, kun en sanonut silloin ennen kynnen liimausta, että voisinko saada hieman leveämmät rakennekynnet kiitos.

Kaunko kyntesi keskivät siisteinä? Irtoilivatko? Saanko muuten kysyä, missä kaupungissa otatit kynnet?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja h:

Tämä paikka ottaa 29 euroa huollosta, ei minusta ole paha hinta 3-4 viikon välein maksettavaksi...

Miten muuten tuo rakennekynsien poiskasvatus? Onko vaikeaa? Entä tuleeko omista kynsistä rumat, jos rakennekynnen vain poistattaa? Kiitos jo etukäteen avusta:)

Mun rakennekynnet oli kasvaneet aika paljon 'yli'. Leikkasin ne poikki ja laitoin joka sormeen pumpulitupon, joka oli kastettu kynsilakanpoistoaineeseen ja folion kääräisin vielä päälle. Siittä sitten kynsi kerrallaan rapsuttelin akryylin pois... Olihan siinä homma, eikä ne omat kynnet kovin kauniit sen jälkeen olleet, mutta äkkiäkös kynsi kasvaa =)

olen käynyt hkin alueella noissa aasialaisten edullisissa paikoissa. missään en ole saanut sellaista jälkeä että olisin ollut tyytyväinen tai että kynnet olisivat kestäneet. ja oma kynsi oli tosi huonos kunnos siellä alla :( nyt omat kynnet olleet pitkinä ja tämä on paljon mukavampaa :)

Käyn Helsingin keskustassa eräässä vietnamilaisten pitämässä paikassa ja olen tyytyväinen Jälki on erinomaista ja kynnet kestävät kauniina nelisen viikkoa. Nyt ei ole enää ollut pidennyksiä (tippejä) vaan pelkät geelit. Ranskalainen manikyyri, kauniit ja siistit kynnet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:

Kaunko kyntesi keskivät siisteinä? Irtoilivatko? Saanko muuten kysyä, missä kaupungissa otatit kynnet?

Kuulemma ois pitänyt mennä kolmen viikon jälkeen huoltamaan ne kynnet, mutta koska tiesin, että jouduin ne ottamaan pois vähän ajan kuluttua niin annoin vain olla. Ensimmäinen kynsi lähti irti kun kynnet olivat olleet minulla kuukauden (ja tämä siis ilman minkäänlaista hoitoa tai huoltoa). Ja siistit olivat siihen saakka kyllä. Sitä omaa kasvavaa kynttä lakkailin kirkkaalla kynsilakalla aika ajoin niin ei näkynyt se raja, mihin se geeli loppuu. Pohjanmaalla laitoin kynteni, sen tarkempi en nyt halua olla :)

Yhteistyössä