rakennekynnet raskaana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nemoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nemoja

Jäsen
28.03.2007
309
0
16
kävin tänään laitattamassa rakennekynnet ja heti kun menin ovesta sisälle sinne putiikkiin,niin tajusin miten kova käry siellä oli! kynsiä laitettiin yli puoltoista tuntia,eikä vauva (rv 21) liikkunut kertaakaan tänä aikana.(tai en ainakaan tuntenut liikkeitä siis)
onko kukaan muu käynyt raskaana tollasessa paikassa...?kuuluu varmaankin sarjaan "hiusten värjäys raskaana"... oli vaan niin huono omatunto siellä istuskellessa,mutta vaavi on kyllä liikkunut normaalisti nyt illemmalla.

en oo ollut, enkä raskaana rakenne kynsiä laittais, mulla itsellä pitkät kynnet ja se on niin mukavaa kun pikkulapsen kakkaa pesee ja kynnen aluset on sitten p*askaa täynnä B)

emmäkään välttämättä olis itse mennyt nyt laitattamaan,mutta kun häät on kahden viikon päästä ja tää oli loppusilaus lauantain polttareihin... hyvää hyvyyttään kun olivat mulle tommosen järkännyt. en aio näitä loputtomiin pitää...esikoisen kanssa nyt pärjää jotenkin kun tää on "jo" 1v 4kk

No empä olisi kovin huolissaan, eihän ne kampaajat ja muutkaan alan ammattilaiset heti hommista pois jää, kun tulevat raskaaksi. En ainakaan ikinä ole kuullu.

Vielä ne kynnet voi olla kivat, mut vauvan kanssa varmaan tosi hankalat! :whistle:

juu, en mie pahalla tarkoittanutkaan :) itsekkin tahdon rakennekynnet tyttö 1v8kk ja tinen tulossa joten laitan vasta kun toinen on vähän isompi.

Onnea häihin :flower: itsellä niistä on "jo" aikaa vähän päälle 1kk :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
mä en usko että sillä on mitään tekemistä tuon kynsien laiton suhteen.
Ei varmaan vahingoita mitenkään vauvaa jos laittaa rakennekynnet.

niin tarkotin sitä käryä mikä siellä oli..kaikki kynsilakanpoistoaineet,lakat ym kemikaalit...

Onnex omasta takaa pitkät kynnet kynsillä naputtelen kirjoitella.
Pitkät kynnet eivät ole hankalat kun omat ja vuosien takaa, tehnyt mitä palkkatyötä hyvää, hoitaahan tietysti täytyy.
Hyvin pesty kaikilta pyllyt eikä raavittu!
Olen tumpiosormi ilman kynsiä!

Alkuperäinen kirjoittaja miehetkin tykkää ja minä:
Onnex omasta takaa pitkät kynnet kynsillä naputtelen kirjoitella.
Pitkät kynnet eivät ole hankalat kun omat ja vuosien takaa, tehnyt mitä palkkatyötä hyvää, hoitaahan tietysti täytyy.
Hyvin pesty kaikilta pyllyt eikä raavittu!
Olen tumpiosormi ilman kynsiä!

meillä ukko ei hirveeä mun kynsistä välitä, käskee aina leikata :D
rakennekynnet tosin joskus laitan iihaan varmasti B)

mulle ei tietenkään hintaa kerrottu koska tää oli osa polttareita,mut veikkaisin jotain 70 euron luokkaa maybe...?sit niitä pitää huoltaa 3-5kk välein ja se maksaa sit vähemmän mun ymmärtääkseni...

mulle ei kovin pitkiä laitettu,mut silti on hassut kun tykkään aina omani leikata kun vähänkin kasvavat..

Yhteistyössä